| کد خبر: 14459 |

مردم بیجی سرکرده داعش را به هلاکت رساندند / آغاز عملیات پاکسازی مناطق شرقی فلوجه

تین نیوز | اقدام شجاعانه مردم بیجی در به هلاکت رساندن یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش و آغاز عملیات پاکسازی مناطق شرقی فلوجه از جمله خبرهای مربوط به عراق است.
 
منابع امنیتی عراق از آزادسازی نوفل و الصدور در دیالی و آغاز عملیات پاکسازی مناطق شرقی فلوجه از وجود تروریستهای تکفیری خبر دادند.
 
 نیروهای امنیتی عراق توانستند ضمن پاکسازی روستای نوفل و الصدور از وجود تروریستهای تکفیری پس از به هلاکت رساندن 13 نفر از آنها، پل الهارونیه را در شمال شرق بعقوبه بازسازی کنند.
 
دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد نیروهای امنیتی، منطقه الهارونیه را به طور کامل پاکسازی کردند و 59 تروریست داعش را به هلاکت رساندند.
 
قاسم عطا سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت نیروهای امنیتی پس از به هلاکت رساندن 13 تروریست داعش، روستای نوفل و الصدور را به طور کامل پاکسازی و پل الهارونیه را در شمال شرق بعقوبه بازسازی کردند.
 
تروریستهای داعش جمعه گذشته، این پل را که در شمال المقدادیه قرار دارد و یکی از پلهای مهم به شمار می رود، منفجر کنند، این پل از نظر نظامی نیز اهمیت خاصی دارد.
 
یک منبع در وزارت دفاع عراق هم اعلام کرد نیروهای امنیتی عملیات پاکسازی مناطق شرقی فلوجه از وجود تروریستهای داعش را آغاز کرده اند و این نیروها هم اکنون به مرکز شهر الکرمه در شرق فلوجه رسیده اند.
 
خبر دیگر اینکه روز گذشته یک بمب در مسیر عبور یک گشتی ارتش در روستای سطیح شهر المدائن در جنوب بغداد منفجر شد که بر اثر آن یک افسر ارتش کشته شد.
 
خبر دیگر اینکه مردم بیجی یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش را که مسئول انفجار منازل منطقه الزویه در شمال تکریت بود، به هلاکت رساندند.
 
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد نیروهای مردمی، مسئول انفجار منازل در منطقه الزویه در شمال تکریت را که از سرکردگان تروریستهای داعش بود، به هلاکت رساندند.
 
کشته و زخمی شدن و دستگیری 29 تروریست داعشی در شرق تکریت
 
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد هفت تروریست داعش در حمله هوایی ارتش عراق در شرق تکریت به هلاکت رسیدند.
 
وی از زخمی شدن 10 تروریست داعشی در این حمله هوایی خبر داد، به گفته وی، نیروهای پلیس هم هشت تروریست داعش را به هلاکت رساندند و چهار تروریست دیگر را دستگیر کردند.
 
عملیات نیروهای ارتش با پشتیبانی عشایر و نیروهای مردمی برای پاکسازی عراق از وجود تروریستهای تکفیری و بعثی صدامی همچنان ادامه دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.