| کد خبر: 138279 |

امضای موافقت‌نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بین ایران و کنیا

در سفر هیات تجاری تخصصی ایران به کنیا، موافقت‌نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه بین ایران و کنیا امضا شد.

تین نیوز

در سفر هیات تجاری تخصصی ایران به کنیا، موافقت‌نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه بین ایران و کنیا امضا شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مرتضی دیلان، رایزن بازرگانی ایران در کنیا، در جلسه‌ای با حضور سفیر ایران و قائم‌مقام وزیر خزانه‌داری ملی کنیا، اسناد تصویب موافقت‌نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد به امضای طرفین رسید.

در این نشست کامائو ثوگه، قائم‌مقام وزارت خزانه‌داری کنیا، با اشاره به ضرورت بازنگری و توسعه ظرفیت‌های همکاری دو کشور در اکثر حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و بازرگانی، خواستار انتقال تجربیات ایران در حوزه‌های مختلف شد و اظهار کرد: با نهایی شدن موافقت‌نامه مذکور، فعالان اقتصادی دوکشور شاهد افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای سطح روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور خواهند بود.

همچنین فرجوند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این نشست بیان کرد: کنیا به‌عنوان دروازه ورود به شرق آفریقا همواره برای جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان دروازه ورودی به کشورهای حوزه CIS و سایر کشورهای منطقه یک شریک تجاری مطمئن و بازاری مناسب برای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.