| کد خبر: 137767 |

هیوندای کرۀ با آرامکو عربستان تفاهم نامه امضاء کرد

شرکت صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی به موجب سرمایه گذاری مشترک در بخش موتور دریایی و تجارت موتور مولد برق فراساحل با شرکت Armco و Dussur عربستان سعودی تفاهم نامه ای امضا کرد.

تین نیوز

شرکت صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی به موجب سرمایه گذاری مشترک در بخش موتور دریایی و تجارت موتور مولد برق فراساحل با شرکت Armco و Dussur عربستان سعودی تفاهم نامه ای امضا کرد.

 
به گزارش گروه بین الملل مانا و بر اساس تفاهم نامه، سرمایه گذاری مشترک شرکت صنایع سنگین هیوندای کرۀ جنوبی با شرکت سرمایه گذاری صنعتی عربستان سعودی موسوم به Armco و Dussur به ارزش 400 میلیون دلار است که به موجب آن تا سال 2019 میلادی یک کارخانه موتور با قابلیت تولید حدود 200 موتور در مجتمع صنعتی دریایی King Salman در Ras Al-Khair ساخته می شود.
 
بر اساس این گزارش، شرکت صنایع سنگین هیوندای از صاحبان امتیاز خود، فروش بخش موتور و خدمات تدارکاتیِ فنی انتظار کسب درآمد دارد. با امضای این تفاهم نامه، یارد هیوندای اولین فعالیت تخصصی خود در زمینه موتورهای HiMSEN را تجربه می کند. این موتورها در نیروگاه های کانتینری و دیزلی نصب می شود که طبق پیش بینی ها انتظار می رود به 40 کشور در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا صادر شود.
 
این گزارش ادامه داد: این موتورها سرعتی متوسط دارند که 22 درصد از باراز موتورهای دریایی با سرعت متوسط را به خود اختصاص می دهند.
 
این سرمایه گذاری مشترک به دنبال امضای تفاهم نامه ای برای ایجاد فرصت های همکاری جدید در حوزۀ تجارت دریایی است که در ماه نوامبر سال 2015 میلادی با شرکت سرمایه گذاری صنعتی عربستان سعودی به امضا رسیده بود.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.