| کد خبر: 131813 |

◄ اکنون زمان دیجیتالی‌شدن کشتیرانی اقیانوس‌پیما است

تین نیوز

دجیتالی‌شدن به سرعت صنعت کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را تغییر می‌دهد.

 

در گزارش جدیدشرکت INTTRA که تحت عنوان «طرح 2032: چگونه تکنولوژی کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را تغییر می‌دهد؟» منتشر شده، آمده است که سرعت ابداعات در بخش فناوری در حال شتاب گرفتن به دنبال راهکارهایی جدید و کارآمد برای بهینه‌سازی فضای کسب‌وکار است.

 

سه راهکار جدید در کوتاه مدت صنعت کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را به جلو می‌راند. این تکنولوژی‌ها یکپارچه‌سازی شبکه سیستمی، اپلیکشن‌ها و مشارکت‌ها، شرایط real-time برای کانتینرها و محموله‌ها و هوش مصنوعی را شامل می‌شوند.

 

جان فِی مدیرعامل INTTRA می‌گوید: دیجیتالی شدن یک الزام برای رقابتی‌شدن است. ما یک نقطه اوج در صنعت حمل‌ونقل جهانی رسیده‌ایم. در حال حاضر تکنولوژی ارتباطی برای مدیرعامل و دیگر شرکت‌ها زیرمجموعه تبدیل به یک پیش‌نیاز برای رسیدن به افزایش سودآوری در بلند مدت شده است.

 

اینا کوزینتسوا مدیر ارشد INTTRA گفت: ما در آستانه ورود به یک فاز جدید و هیجان‌انگیز در افزایش قدرت کشتیرانی اقیانوس‌پیما به مدد شبکه‌های ارتباطی هستیم. تحلیل داده‌ها بخش مهمی از این تغییر خواهد بود.

 

در هفته اخیر، مرسک تانکر یکی از زیر مجموعه‌های گروه مرسی اعلام کرد که به عنوان بخشی از تصمیمات تجاری شرکت به دیجتالی‌کردن ادامه می‌دهد. این شرکت بخش دیجیتال خود را برای بهره‌وری بیشتر از فرصت‌های تجاری ادامه می‌دهد تا همچنان نقش کلیدی خود را ایفا کند.

 

شرکت مرسی تخمین می‌زند که این تغییرات سالانه به صرفه‌جویی ده‌ها میلیون‌ دلاری برای شرکت‌های کشتیرانی منجر خواهد شد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.