| کد خبر: 128700 |

رکورد جدید ثبت سفارش ساخت در کشتی سازی هیوندای کره

تین نیوز

کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI روز گذشته اعلام کرد، تعداد سفارشات برای ساخت شناورهای جدید در کشتی سازی مذکور توانست رکورد جدیدی را در سه سال گذشته به ثبت رساند.

 

به گزارش مانا کشتی سازی هیوندایی کره جنوبی، بزرگترین کشتی سازی دنیا، به همراه شرکت های تابعه اش- صنایع سنگین هیوندایی سامهو HSHI و هیوندایی میپو HMD- در سه ماه نخست سال جاری میلادی سفارش ساخت 39 فروند شناور به ارزش دو میلیارد و سیصد میلیون دلار را دریافت کرده اند، رقمی که بالاترین سطح در سه سال گذشته را نشان می دهد.

یکی از مقامات کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی با اشاره به اینکه میزان سفارشاتی که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون دریافت کرده ایم، دو برابر مدت مشابه در سال گذشته است، افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ماه آینده با خبرهای خوب بیشتری همراه باشد.


بر اساس این گزارش، از تعداد 39 فروند، 13 فروند نفتکش، دو فروند حمل کننده گاز مایع،18 فروند تانکر و شش فروند انواع دیگر شناورها بوده اند.


علاوه بر این، در ماه جاری گروه صنایع سنگین هیوندایی، سفارش ساخت 18 فروند به ارزش 900 میلیون دلار را گرفت، به طوری که HHI و HSHI سفارش ساخت پنج فروند شناور جدید به ارزش 420 میلیون دلار دریافت کردند، در حالی که HMD سفارش ساخت برای 13 فروند شناور به ارزش 430 میلیون دلار را دریافت کرد.


لازم به ذکر است، مقامات کشتی سازی هیوندایی این موفقیت را مربوط به مهارت فنی و تکنیکی خود در ساختن شناورهای زیست محیطی می دانند.


افزون بر این، گروه کشتی سازی مذکور در حال حاضر ساخت کشتی ها را در یارد اصلی خود Ulsan متمرکز کرده و به طور موقت فعالیت یارد Gunsan را به حالت توقف درآورده است.


این گزارش ادامه داد: در شرایطی که مشکلات مالی و بازسازی در صنعت کشتی سازی به وضوح دیده می شود، مالکان کشتی اروپایی قبل از تصمیم گیری در مورد تعیین کشتی سازی مورد نظر، ترازنامه های مالی کشتی سازی را مورد بررسی دقیق قرار خواهند داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.