| کد خبر: 128685 |

کشتیرانی مرسک قیمت خرید هامبورگ سود را اعلام کرد

تین نیوز

کشتیرانی مرسک دانمارک قیمت خرید کشتیرانی هامبورگ سود آلمان را چهار میلیارد و سی میلیون دلار اعلام کرد.

 
به گزارش مانا به دنبال تصویب قرارداد خرید و فروش از سوی اعضای هیئت مدیره گروه کشتیرانی مرسک دانمارک و شرکت Dr. August Oetker آلمان، بزرگترین کشتیرانی کانتینری دنیا قیمت خرید کشتیرانی هامبورگ سود آلمان را چهار میلیارد و سی میلیون دلار (سه میلیارد و 700 میلیون یورو) نقد اعلام کرد.
 

لازم به ذکر است: کشتیرانی هامبورگ سود آلمان بخشی از شرکت Dr. August Oetker است.

رئیس گروه کشتیرانی مرسک دانمارک "Søren Skou"  با اشاره به اینکه امروز، یک گام قاطع را به سمت آینده مشترک مرسک و هامبورگ سود برداشتیم، تاکید کرد: هامبورگ سود یک شرکت با مدیریت خوب و برخوردار از برندهای قوی و جهانی است.
وی در ادامه افزود: ما هم افزایی پیش بینی شده را تایید می کنیم و معتقد هستیم که طرح ما برای به حداکثر رساندن ابقای مشتری در مسیر درست رو به جلو قرار دارد، بدون تردید، مرسک و هامبورگ سود با یکدیگر می توانند محصولات رقابتی جدید را به نفع مشتریان توسعه دهند و از هم افزایی عملیاتی بهره مند شوند.

رئیس هیئت مشاوره ای Dr. August Oetker در این باره گفت: این اطمینان وجود دارد، گروه کشتیرانی مرسک به عنوان یک شریک اقتصادی قوی، کشتیرانی آلمان را به سوی آینده هدایت خواهد کرد و کارمندان هامبورگ سود را با آغوش باز خود خواهد پذیرفت.

این گزارش در ادامه نوشت: کشتیرانی هامبورگ سود به عنوان خط سرویس دهی پیشتاز در مسیرهای تجاری شمال- جنوب شناخته می شود و ناوگانی با 130 فروند کشتی کانتینری به ظرفیت کانتینری 625 هزار TEU را در اختیار دارد.

علاوه بر این، پنج هزار و 960 کارمند متعلق به کشتیرانی مذکور در بیش از 250 دفتر در سراسر جهان مشغول به کار هستند.
این گزارش در پایان نوشت: با الحاق کشتیرانی هامبورگ سود آلمان به کشتیرانی مرسک دانمارک، تعداد شناورهای کشتیرانی ناوگان مرسک به 741 فروند شناور با میانگین سنی 8.7 سال، افزایش خواهد یافت، علاوه بر این، بزرگترین کشتیرانی کانتینری دنیا با ظرفیت کانتینری تقریبا 3.8 میلیون TEU در حدود 18.6 درصد از سهام ظرفیت کلی ناوگان جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.