| کد خبر: 128247 |

دردسر در شلوغ ترین بندر جهان!

تین نیوز

تین‌نیوز| بندر شانگهای چین در نبرد و رویارویی با تراکم شدید ناشی از مه غلیظ، حجم بیش از اندازه محمولات و پس آیند یک دگرگونی در ائتلاف های کشتیرانی به سر می برد.

 

به گزارش مانا رویترز به نقل از مقامات بندر شانگهای چین با اعلام این خبر که شلوغ ترین بندر جهان با تراکم شدید ناشی از مه غلیظ، حجم بیش از معمول کالا و پس آیند یک دگرگونی در ائتلاف های کشتیرانی دست به گریبان است، افزود: بیش از 100 فروند کشتی کانتینری، در حال حاضر، در خارج از بندر شانگهای در انتظار به سر می برند، به طوری که زمان انتظار این شناور با افزایش 6.2 درصدی، در هفته گذشته به 18 ساعت و 20 دقیقه رسید.
 

این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه میانگین تاخیرات برای کشتی ها با رسیدن به 53 ساعت در تاریخ های 16 و 18 ماه جاری، افزایش 42 درصدی را به همراه داشت، ادامه داد: مه غلیظ از ابتدای ماه جاری آغاز شده و بندر مذکور در چند روز اخیر تراکم بیشتری را تجربه کرده است.


سخنگوی گروه بین المللی بندر شانگهای در بیانه ای اظهار داشت: در تلاش و تکاپو برای تطبیق و هماهنگ کردن تمامی منابع در بندر هستیم و در عین حال فراهم کردن سریع ترین سرویس برای مشتریان در اولویت کاری ما قرار دارد.

 

کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان در بیانه ای ضمن اشاره به نظارت دقیق بر موقعیت بندرشانگهای، تاکید کرد: در راستای به حداقل رساندن تاخیرها با مقامات بندر شانگهای همکاری لازم را خواهیم داشت. 
کشتیرانی مرسک دانمارک نیز ایجاد دردسر برای تعدادی از شناورهای خود به دلیل تراکم در بندر شانگهای را مورد تایید قرار داد.
 این گزارش در ادامه نوشت: آغاز فعالیت ائتلاف های کشتیرانی کانتینری جهان از یکم ماه آوریل سال جاری میلادی، تغییر مسیر شناورها و بکارگیری شناورهای بزرگتر را در پی داشته است.
لازم به ذکر است: بندر شانگهای چین، جایگاه شلوغ ترین بندر جهان را از نظر جابجایی حجم کانتینری از سال 2010 تاکنون به خود اختصاص داده است، علاوه بر این، در سال 2016 با جابجایی بیش از سی و هفت میلیون و 100 هزار کانتینر نسبت به سال 2015، رشد 1.6 درصدی را تجربه کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.