| کد خبر: 10130 |

اعتصاب کارگران بخش حمل و نقل ریلی فیلادلفیا

تین نیوز | چهارصد کارگر شاغل در بخش حمل و نقل ریلی فیلادلفیا در امریکا صبح روز شنبه اعتصاب کردند و سبب تعطیلی 13 خط آهن شدند که مسافران را به مناطق حومه و همچنین فرودگاه بین المللی فیلادلفیا منتقل می کند.

این اعتصاب پس از آن آغاز شد که مذاکرات بین مقامات بخش حمل و نقل پنسیلوانیا با دو اتحادیه ریلی برای رسیدن به یک توافق جدید ناکام ماند.

این اعتصاب حرکت متروها و اتوبوس ها را تحت تأثیر خود قرار نداده است.

مقامات بخش حمل و نقل فیلادلفیا اعلام کردند پیشنهاد قبلی درباره افزایش حقوق کارگران از سوی اتحادیه ها رد شده است. استیفن برونو معاون شرکت لوکوموتوی اینجینیرز و ترینمن اعلام کرد:« درخواست برای تمدید زمان به منظور برگزاری مذاکرات بیشتر اقدامی بیهوده است.»

برونو همچنین گفت در گفتگوهای روز جمعه درباره موضوعات واقعی مورد مناقشه بحث نشد. او گفت آنها در پی افزایش دست کم 14 و نیم درصدی حقوق کارگران طی پنج سال هستند .

آخرین اعتصاب کارگران بخش ریلی فیلادلفیا به سال 1983 باز می گردد که بیش از سه ماه طول کشید.
کارگران، کارفرمایان و مسافران در منطقه فیلادلفیا در تلاش برای مقابله با اعتصاب بخش ریلی است که می تواند اوضاع را در این منطقه در فصل تابستان دشوار کند.

این اعتصاب ، بیمارستان ها، فرودگاه و کارگران بخش خرده فروشی را تحت تأثیر قرار خواهد داد .
فرودگاه بین المللی فیلادلفیا در تلاش برای کمک به کارمندان و مسافران است و اتوبوس هایی را برای انتقال آنها اختصاص داده است.

ویکتوریا لوپیکا سخنگوی فرودگاه بین المللی فیلادلفیا اعلام کرد:« نمی توانیم پیش بینی کنیم چه کسی به چه کمک هایی نیاز دارد اما مطمئنا به افراد کمک خواهیم کرد. » او همچنین گفت:« ما امیدواریم اختلافات حل و فصل شود و اعتصاب به پایان برسد.»

این اعتصاب پس از آن رخ داد که مقامات بخش حمل و نقل ریلی فیلادلفیا اعلام کردند قراردادی جدید را از روز یکشنبه به اجرا در خواهند آورد. افزایش محدود حقوق کارگران از جمله مفاد این قرارداد جدید است.

جی پاگنی سخنگوی بخش حمل و نقل ریلی فیلادلفیا اعلام کرد تام کوربت فرماندار پنسیلوانیا در تلاش برای رسیدن به توافقی با مذاکره کنندگان و ادامه فعالیت قطارها است.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا یک تیم را مسئول حضور در این مذاکرات و جلوگیری از طولانی شدن اعتصاب کرده است. اوباما تلاش می کند اعتصاب بیش از 240 روز به طول نینجامد.

این در حالی است که با فرا رسیدن فصل تابستان این اعتصاب می تواند سبب بروز دشواری هایی برای مسافران شود.

به گزارش آسوشیتدپرس از فیلادلفیا، جنی رابینسون از مقامات فیلادلفیا اعلام کرد:« علاوه بری تحت تأثیر قرار گرفتن بخش حمل و نقل، مسافران تابستانی نیز باید خود را با این اوضاع جدید وفق دهند.»

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.