| کد خبر: 26140 |

مدیرکل فرودگاه بوشهر در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ جزییات انتقال فرودگاه بوشهر

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بوشهر با تاکید بر اینکه انتقال فرودگاه بوشهر با جدیت دنبال می شود، گفت: سالانه 200 هزار مسافر جابجا و سیزده هزار و 650 پرواز در فرودگاه بوشهر سرویس دهی می شوند.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه انتقال فرودگاه بوشهر در دستور کار قرار دارد، گفت: با روی کار آمدن استاندار جدید، انتقال فرودگاه بوشهر با جدیت بیشتر دنبال می شود.

وی افزود: فرودگاه بوشهر، با توجه به گسترش ساخت و سازها در دل شهر قرار گرفته است، تا جایی که ساختمان هایی به صورت دیوار به دیوار فرودگاه ساخته شده اند.

محمدی در خصوص محل جدید و زمان انتقال فرودگاه بوشهر گفت: موانعی در خصوص طرح انتقال فرودگاه بوشهر به بیرون از شهر وجود دارد که اطلاع رسانی در شرایط فعلی زود است. از آنجا که فعلا در مراحل ابتدایی هستیم، لذا محل جدید و برنامه زمانی دقیق، در این مرحله قابل ارائه نیست.

افزایش پروازها در فرودگاه بوشهر
مدیرکل فرودگاه بوشهر، با بیان اینکه سالانه 200 هزار مسافر جابجا و سیزده هزار و 650 پرواز در فرودگاه بوشهر سرویس دهی می شوند گفت: از سال گذشته در کنار توسعه زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی، افزایش پروازها را در برنامه داشتیم، به طوری که از تابستان امسال شرکت های هواپیمایی اترک و زاگرس، فعالیت خود را با فرودگاه بوشهر آغاز کردند.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی اترک، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه  سه شنبه در مسیر تهران، و 3 روز در هفته نیز در مسیر مشهد، پرواز گذاشته است. همچنین شرکت هواپیمایی زاگرس هم 3 روز در هفته در مسیر مشهد به بوشهر و بالعکس مسافران را جابجا می کند.

مدیرکل فرودگاه بوشهر، به نخستین پرواز هوایی بوشهر- نجف اشاره کرد و گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده هفتم مهرماه، نخستین پرواز هوایی بوشهر- نجف انجام شد.

محمدی تاکید کرد: در صدد هستیم در مسیرهای کیش، اصفهان، تبریز، و رشت، افزایش پرواز یا خطوط پروازی جدید ایجاد کنیم.

وی در پایان به پروژه های تجهیزاتی و عمرانی فرودگاه بوشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل تجهیزات سوئیچینگ برج کنترل پرواز و واحد تقرب پرواز، خودروهای امداد و نجات، و آتش نشانی هستند. همچنین مقدمات نصب سیستم کمک ناوبری ای ال اس، فراهم شده اما هنوز به بهر برداری نرسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دشتستانی 0 0

    آقای محمدی ۱ - نصب ILS در فرودگاه بوشهر ۲ - موضوع تملک اراضی دارای معارض از جمله ناجا ۳ - معرضین ساختمانی فرودگاه ۴ - جمع آوری Rapcon و انتقال واحد تقرب به ساختمان برج ۵ - بازنگری در منازل سازمانی فرودگاهی ۶ - نظم بخشی به پرواز های فرودگاه بوشهر و… را انجام بدهید انتقال فرودگاه به خارج از شهر پیشکش وجود پایگاه هوائی و تعاملش با فرودگاه برای دوران خدمت شما کافی است البته از عکستان به نظر می رسد میان سال هستید. انشا الله مدیر بعدی این کار ها را می کند چون آقای گچکوب مدیر قبلی هم این حرف ها را با صدای پیرمردی می گفت یادش بخیر