| کد خبر: 1941 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ جزییات درگذشت مدیر راهداری که قربانی جاده ها شد

تین نیوز | مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر شب گذشته در حین بازگشت از محور شیراز- کازرون، به دلیل لغزندگی جاده و بر اثر برخورد با کامیون جلویی و دو خودرو پشت سر، جان به جان آفرین تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، نادر پروانه مدیر راهداری استان بوشهر در ساعت 21:00 شب 24 اسفند و در حین بازگشت به این استان در محور شیراز- کازرون و در 20 کیلومتری کازرون بعد از تونل به دلیل بارش شدید باران و لغزندگی جاده از کنترل خودرو از دست وی خارج شده و پس از برخورد با کامیون جلویی دو خودرویی که در پشت سر قرار داشتند نیز با خودرو وی برخورد می کنند.

سید حمیدرضا علم، مدیر حمل‌ و نقل و پایانه های استان بوشهر با اشاره به درگذشت این مدیر راهداری به تین نیوز گفت: وی پس از برخورد با کامیون و دو خودرو پشت سر و در همان لحظه جا به جان آفرین تقدیم کرد، اما روز گذشته 25 اسفند، به دلیل وخامت حال همسر و دختر وی، این دو را به بیمارستان شیراز منتقل کردند که در حال حاضر، وضعیت هر دو، رو به بهبودی است. 
وی افزود: همچنین دو پسر مرحوم پروانه با دست و پای شکسته در بیمارستان بوشهر بستری هستند.

مدیر حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با اشاره به ویژگی های مرحوم پروانه خاطرنشان کرد: وی عاشق و فعال در زمینه کاری خویش بود و همواره به عنوان نفر اول در حوادث و اتفاقات جاده‌ای استان حضور می‌یافت. شاید فکر نمی کرد کسی که خود حافظ جان مردم در جاده بوده، روزی به خاطر یک سانحه جاده‌ای، جان خود را از دست بدهد.

تین نیوز درگذشت این مدیر زحمتکش راهداری را به خانواده وی و جامعه حمل و نقل تسلیت می‌گوید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن احمدى 0 0

    انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت راهدار عاشق و زحمتکش و پرتلاش مرحوم مهندس پروانه موجب تالم و تاثر خاطر گردید. مصیبت وارده را به خانواده و بازماندگان محترم و مکرم و جامعه حمل و نقل تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براى ایشان علو درجات و براى بازماندگان صبر و اجر مسئلت مینمایم. حسن احمدى معاونت ساخت و توسعه آزادراه ها