| کد خبر: 170035 |

◄ افتتاح پایانه مسافری دریایی بندربوشهر

پایانه مسافری دریایی بندربوشهر افتتاح شد.

تین نیوز

در آئینی با حضور استاندار و حجه الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پایانه مسافری و گردشگری دریایی بندر بوشهر، بهره‌برداری شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی، نوراله اسعدی سرپرست اداره‌کل بنادرودریانوردی استان بوشهر در این آئین گفت: باوجود مشکلاتی که برای مسافران مسیردریایی جزیره خارگ وجود داشت اما حدود یک‌سال سالن مسافری شرکت کشتیرانی والفجر بدون استفاده باقی‌مانده بود که سازمان بنادر با رایزنی‌های مستمر خود با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی این دغدغه را به‌خوبی پاسخ داد.

نوراله اسعدی افزود: در همین راستا این سالن و اسکله مسافری باقیمت روز و کارشناسی از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی تحویل اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان‌بوشهر شد.

وی یادآور شد: مساحت این سالن مسافری سه هزار مترمربع است که در فاز نخست ۴۰۰ متر به مدت دو هفته با سه میلیارد ریال اعتبار توسط واحد فنی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان تجهیز شد.

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان‌بوشهر، ادامه داد: اکنون دو شناور با ظرفیت ۴۰۰ صندلی تردد مسافران را در مسیردریایی بوشهر -خارگ بر عهده دارد که طی یک سال گذشته عدم امکان استفاده از اسکله والفجر و سالن مسافری مشکلات فراوانی را برای مسافران این مسیر ایجاد کرده بود.

وی گفت: بهره‌برداری از این اسکله و سالن مسافربری علاوه بر تاثیرگذاری در رونق گردشگری دریایی می‌تواند در عرصه تجارت نیز کارآمد ظاهر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.