| کد خبر: 169648 |

تحقق مطالبه دیرینه صیادان بردخون

جاده خورخان بهسازی می شود.

تین نیوز

بخشدار بردخون گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده خور خان بردخون آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز،علی اخلاقی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از جاده دسترسی صیدگاه خورخان گفت: بهسازی جاده دسترسی خورخان یکی از مهم ترین مطالبات و خواسته های صیادان بخش بود زیرا روزانه از این مسیر تردد داشتند و موجب فرسودگی وسایل نقلیه می شد.

وی افزود: صیادان بخش بردخون مشکلات و خواسته های زیادی دارند و تلاش می کنیم با پیگیری های مداوم این معضلات برطرف شود.

اخلاقی اضافه کرد: اکنون بهسازی مسیر به طول چهار کیلومتر و اعتباری معادل ۳ میلیارد ریال آغاز شده که امیدواریم این مسیر به طور کامل بهسازی و آسفالت شود.

رییس شورای اسلامی بخش بردخون نیز با اشاره به اینکه دلسوزان زیادی برای رفع مشکلات مردم مشارکت دارند، گفت: صیادان منطقه دغدغه های فراوانی دارند که جاده دسترسی به خورخان یکی از این مشکلات است و ان شاء الله با تلاش مسؤلان رفع خواهد شد.

حسین درویشی‌صفت با تقدیر از همراهی نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و حمایت دولت خدمتگزار بویژه رییس راهداری شهرستان در اجرای پروژه، افزود: واقعیت این است که برای اجرای چنین پروژه ای تلاش ها و پیگیری های مسئولان شهرستان و بخش بویژه فرماندار شهرستان و بخشدار بردخون مؤثر بوده تا اندکی از مشکلات صیادان کاسته شود.

وی اضافه کرد: مدت زیادی از ساخت اولیه این جاده سپری شده و به مرور زمان و تردد زیاد فرسوده و غیرقابل استفاده شده و برای راحتی صیادان نیاز به ترمیم و بازسازی داشت.

درویشی صفت با بیان اینکه ترمیم و تعریض پل ها قبل از این آغاز شده بود، ادامه داد: با حضور مسئولان استان و شهرستان و پیگیری های مستمر مسؤلان بخش مشکلات جامعه صیادی رفع خواهد شد و تلاش می کنیم سرعت احداث اسکله خور خان، تاسیسات بندری و پارک ساحلی بیشتر شود تا مردم بویژه صیادان از منافع آن بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.