| کد خبر: 161484 |

مجتمع بندری نگین به زودی افتتاح می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خوشبختانه بندر بوشهر رشد خوبی داشته و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی بخوبی در این بندر پیاده سازی شده است.

تین نیوز
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خوشبختانه بندر بوشهر رشد خوبی داشته و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی بخوبی در این بندر پیاده سازی شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی،  منصور آرامی در مراسم  تودیع و معارفه سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر،افزود: سازمان بنادر و دریانوردی برای بندر بوشهر با توجه به بنادر کوچکی که در این استان وجود دارد یک برنامه توسعه محور در نظر گرفته است .از طرفی رفع مشکلات دریایی  از اولویت های جدی سازمان بنادر برای بنادر این استان است.

وی عنوان کرد: بندر بوشهر بدلیل شرایط ویژه جغرافیایی و اقتصادی و همچنین قدمت تاریخی که این بندر در امر دریانوردی و تجارت دارد موجب شده است تا بنادر کوچک متعددی در این استان شکل بگیرد که هرکدام از آنها نیز سهم بسزایی در اقتصاد کشور دارند.

آرامی اضافه کرد: قطعا برای رشد بنادر نیاز مند پسکرانه هستیم که در بندر بوشهر مجتمع بندری نگین بزودی با عملیاتی شدن گام بزرگی را در فرایند جابجایی کالا  رقم خواهد زد.یکی از نکاتی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است ، مبحث استفاده از ظرفیت ریلی در بنادر است لذا این مهم از جمله مواردی است که ایجاد یک اداره ریلی را در بدنه سازمان بنادر و دریانوردی رقم زد.

نوراله اسدی با حکم محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرمنصوب شد.همچنین در مراسم تودیع و معارفه از زحمات دوساله محمد مهدی بنچاری در سمت مدیرکلی بنادر و دریانوردی استان بوشهر تقدیر شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.