| کد خبر: 153871 |

تخلیه وبارگیری دربوشهریک میلیون TEU کانتینرافزایش می‌یابد

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال به 102 هزار TEU کانتینر در بندر بوشهر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال به 102 هزار TEU کانتینر در بندر بوشهر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش یافته است.

محمد مهدی بنچاری در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، بندر بوشهر را دومین بندر کانتینری کشور دانست، اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتیتری در بوشهر در هفت ماه امسال افزایش یافت.

وی افزود: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال با رشد 54 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هفت ماه امسال به 102 هزار TEU کانتینر در بندر بوشهر رسید.

بنچاری با بیان اینکه قابلیت بهره‌برداری از ترمینال کانتینری جزیره نگین در بندر بوشهر فراهم است، افزود: با بهره برداری از ترمینال کانتینری در مجتمع بندری نگین جایگاه تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانیتنری در بندر بوشهر برای همیشه تثبیت می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای پایانه کانتینری جزیره نگین بوشهر نقش مهمی در افزایش کالاهای تجاری کانتینری دارد، گفت: با تکمیل این طرح ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینردر بندر بوشهر سالانه به یک میلیونTEU کانتینر افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در هفت ماه امسال تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندرعسلویه با رشد 15 درصدی به 103 هزارTEU کانتینر رسید. 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.