| کد خبر: 152086 |

بزرگراه ساحلی بوشهر - دیر با اعتبارات وزارت نفت تکمیل می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه بزرگراه بوشهر دیر دارای ۵۸ درصد پیشرفت است گفت: این محور مهم مواصلاتی استان بوشهر از محل اعتبارات وزارت نفت تکمیل می‌شود.

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه بزرگراه بوشهر دیر دارای ۵۸ درصد پیشرفت است گفت: این محور مهم مواصلاتی استان بوشهر از محل اعتبارات وزارت نفت تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از بوشهر، فرزاد رستمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌‌های راهسازی  با بیان اینکه  بزرگراه ساحلی بوشهر به دیر  4 شهرستان استان را در بر می‌گیرد اظهار داشت: این محور 192 کیلومتری دارای 14 قطعه عملیاتی است که قطعات 10-11 -12 -13  این محور ساحلی به طول 52 کیلومتر  امسال اسفالت می‌‌شود.

وی با بیان اینکه شش کیلومتر از  قطعه 13  بزرگراه یاد شده آسفالت شده است افزود: عملیات خاکبرداری قطعات  10 و 11 محور ساحلی بوشهر به دیر در حال انجام است و  ابنیه فنی قطعه 12 این محور تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل بزرگراه بوشهر به دیر خاطر نشان کرد: بزرگراه بوشهر دیر دارای 58 درصد پیشرفت است که قطعات مختلف این محور مهم مواصلاتی استان بوشهر از محل  اعتبارات وزارت نفت تکمیل می‌شود.

رستمی از تخصیص اعتبار وزارت نفت برای ادامه پروژه بزرگراه دیر به بوشهر خبرداد و بیان کرد: از 560 میلیارد ریال اعتبارات مصوب وزارت نفت تاکنون 80 میلیارد آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای محور بوشهر به دیر 14 قطعه تعریف شده است تصریح کرد: قطعات 10 تا 13  این محور عملیاتی و در سمت دیر نیز 15 کیلومتر این بزرگراه اسفالت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان  بوشهر با اشاره به ادامه طرح یاد شده در مسیر روستاهای دیر گفت:به منظور عملیات اجرایی خروجی دیر به روستای جبرانی ابتدا نیاز به تعریض مسیر خروجی دیر به بوشهر است که عملیات زیر سازی آن در حال اجراست و به‌زودی روسازی آن انجام می‌شود.

رستمی از پیشرفت 60 درصدی بزرگراه جم به فیروزآباد خبرداد و افزود :عملیات اجرایی باند دوم جم به فیروزآباد در محدوده شهرستان جم در صورت تامین اعتبار از سر گرفته می‌شود.ش

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.