| کد خبر: 151106 |

معاون استاندار بوشهر:

پروژه هوشمندسازی شهر بوشهر در دستور کار قرار گرفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر به عنوان یکی از پنج منطقه برتر علم و فناوری کشور معرفی شده گفت: پروژه هوشمندسازی شهر بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر به عنوان یکی از پنج منطقه برتر علم و فناوری کشور معرفی شده گفت: پروژه هوشمندسازی شهر بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در نشست برگزاری هفته استاندارد با بیان اینکه بوشهر یکی از مناطق ویژه علم و فناوری کشور است اظهار داشت: استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان و بوشهر به عنوان 5 منطقه ویژه علم و فناوری تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته برای هر یک از مناطق ویژه علم و فناوری ماموریت‌های ویژه‌ای برای پیگیری نوآوری و فناوری روز ارائه شد خاطر نشان کرد: برای بوشهر، موضوع هوشمندسازی شهر ارائه شد که برای تحقق این مهم موسسه بزرگ ای.تی کشور اتریش طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود را در هوشمندسازی بوشهر آغاز کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر به عنوان یکی از پنج منطقه برتر علم وفناوری کشور معرفی شده گفت: پروژه هوشمندسازی شهر بوشهر در دستور کار قرار گرفته که با اجرا و تکمیل این پروژه، ضمن تسریع در ارائه خدمات مختلف به صورت الکترونیکی، تامین کنندگان مطالبات شهروندان است.

زرین‌فر با تاکید بر خرید محصولات ایرانی استاندارد از سوی دستگاه‌‌های اجرایی افزود: خرید محصولات ایرانی استاندارد از برنامه‌های مهم ادارات استان بوشهر است که در این راستا اداره کل استاندارد طرح‌های مهمی در ترویج فرهنگ استاندارد انجام داده است.

وی با اشاره به تدوین استانداردهای ملی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد استان بوشهر در سال‌های اخیر طرح‌های موفقی اجرا کرده که نشان دهنده توانمندی بالای این اداره کل در عرصه‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به الزامات استاندارد در آسانسورها به ویژه در محل‌های عمومی گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده آسانسورهای غیر استاندارد، تعطیل و پلمب می‌شود که در این راستا اداره کل استاندارد موفق عمل کرده است.

زرین‌فر با تاکید بر توجه به رعایت الزامات استاندارد در تجهیزات پارک‌‌های بازی شهرداری‌ها افزود: از اداره کل استاندارد استان بوشهر انتظار می‌رود برای ایمن سازی آسانسورها و وسایل بازی در پارک‌های شهرداری‌های استان بوشهر بعد نظارتی دقیق و جامعی داشته باشد.

وی از اجرا شد طرح‌های زیرساختی هوشمندسازی بوشهر خبر داد و بیان کرد: اصل اهداف اجرای پروژه شهر هوشمند بوشهر ارائه خدمات بهتر و زندگی مطلوب‌تری برای آسایش و رفاه بیشتر مردم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.