| کد خبر: 150371 |

نماینده بوشهر در مجلس:

مشکلات بنادر استان بوشهر رفع شود/ بررسی قبوض نجومی برق

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از بررسی قبوض نجومی برق صادرشده برای اهالی استان خبر داد و گفت: مشکلات بنادر استان تشریح و برای رفع آن چاره‌اندیشی شد.

تین نیوز

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از بررسی قبوض نجومی برق صادرشده برای اهالی استان خبر داد و گفت: مشکلات بنادر استان تشریح و برای رفع آن چاره‌اندیشی شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای تامین منافع استان و خواسته‌های مردم به کار گرفته و تلاش داریم که بهترین اقدامات را در راستای توسعه و ارتقای استان در زمینه‌های مختلف داشته باشم.

وی به پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات مردم استان اشاره کرد و افزود: یکی از مطالبات مردم استان پیگیری وضعیت قبوض برق و مبلغ بالای آن بود که در نشستی با مدیرعامل توانیر و سندیکای برق، برای بررسی و تشکیل کمیته بررسی قبوض نجومی برق اقدام کردم.

تفکیک اسکله بندر دیلم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به نشست هیئت رئیسه فراکسیون بنادر دریانوردی و توسعه دریایی با رئیس سازمان بنادر و اعضای هیئت رئیسه اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست موضوعات مهم و نیازها و مشکلات بنادر استان تشریح شد.

وی از تشریح مشکل زمان‌بر بودن تخلیه شناورها در بنادر ریگ، گناوه و دیلم و همچنین توسعه اسکله‌های گناوه و بندر ریگ و تفکیک اسکله صیادی بندر دیلم از بندر تجاری خبر داد و بیان کرد: با قول مساعد رئیس سازمان بنادر امیدوار به رفع این مشکلات هستیم.

افتتاح اسکله جزیره نگین بوشهر

خدری از افتتاح اسکله جزیره نگین بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: لایروبی جزیره شیف از دیگر موضوعاتی بود که برای رفع آن با رئیس سازمان بنادر رایزنی کردیم.

وی از تلاش برای رفع مشکل تردد اهالی جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: مقرر شد کمیته‌ای در زمینه وضعیت کشتی اروس مهیار تشکیل و روند از ابتدا تا بهره‌برداری را پیگیری کنند که در همین راستا هفته آینده جلسه‌ای با مراجع نظارتی در استان خواهم داشت.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.