| کد خبر: 147995 |

رئیس پلیس راهور بوشهر مطرح کرد؛

ترافیک نیمه‌سنگین روز اول مهر در بوشهر

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از ترافیک نیمه‌سنگین روز اول مهر در خیابان ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: سه هزار و 825 همیار پلیس در طرح بازگشایی مدارس همراهی می کنند.

تین نیوز

 رئیس پلیس راهور استان بوشهر از ترافیک نیمه‌سنگین روز اول مهر در خیابان ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: سه هزار و 825 همیار پلیس در طرح بازگشایی مدارس همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بازگشایی مدارس از اول مهر در راستای کنترل ترافیک، انضباط در عبور و مرور با استفاده از امکانات موجود و همیاران پلیس آغاز شده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر افزود: این طرح با 325 نفر کارکنان راهنمایی و رانندگی، 65 دستگاه گشت، 10 تیم نامحسوس و سه هزار و 825 همیار پلیس انجام می شود.

تشریح شرایط انتخاب سرویس

وی در توصیه به خانواده‌ها در خصوص سرویس مدارس، افزود: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس از افرادی که دارای تاییدیه و دارای مجوز هستند استفاده کنند.

سرهنگ کشکولی افزود: فرد مود تایید باید دارای گواهینامه پایه دو مجاز، برگ معاینه فنی و برچسب ویژه را دارا باشد.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی نیروهای ما در مدارس هدف که شامل مدارس حاشیه خیابان‌ها هستند از ساعت شش و 45 دقیقه صبح به ویژه برای مدارس ابتدایی مستقر خواهند بود.

تصادف سه خودرو در خیابان ساحلی

کشکولی افزود: میدان آزادی به دلیل اجرای طرح تقاطع غیر همسطح بار ترافیکی وجود دارد که از سرویس مدارس درخواست می‌شود برای ورود به سمت بوشهر از خروجی از سمت بلوار امام علی(ع) و برای رفتن به مرکز شهر از طرف محلات بهمنی و سبزآباد از خیابان ساحلی استفاده کنند.

وی افزود: در آغازین روز از سال تحصیلی شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در خیابان ساحلی بودیم که این ترافیک ناشی از بی‌توجهی برخی افراد به رعایت فاصله موجب تصادف خسارتی سه خودرو شد که با رسیدگی همکاران ما مرتفع شد.

کاهش 35 درصدی تصادفات فوتی

رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری میزان تصادفات فوتی درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: علی‌رغم تلاش همکاران ما با افزایش 12 درصدی در تصادفات جرهی شاهد بودیم که مقصر بیشتر این حوادث موتورسیکلت بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.