| کد خبر: 146670 |

عضو شورای شهر بوشهر:

نقشه راه مدیریت و راهبری پروژه‌ها شهری بوشهر تدوین می‌شود

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمران شهری خواستار تدوین یک نقشه راه برای پروژه‌های مدیریت شهری بوشهر شد .

تین نیوز

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمران شهری خواستار تدوین یک نقشه راه برای پروژه‌های مدیریت شهری بوشهر شد .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، پویا دولابی صبح امروز در نشست علنی شورای شهر بوشهر با تاکید بر اصلاح روند نظارت و اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از مسیر گردش کار درحوزه وظایف و اختیارات واحدهای مختلف شهرداری دچار اختلال است ضرورت اصلاح روند کنونی امری مهم است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پروژه‌های شهری و طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه معاونت عمرانی و دفتر فنی بررسی و یا طراحی ومدیریت می‌شوند گفت:سرانجام طرح‌های شهرداری برای مناقصه به واحد ذی‌ربط ارسال می‌شود در حالی که باید پروژه‌هایی که مجری آنها شهرداری،سرمایه گذار و یا حتی مشارکتی است، در معاونت معماری و شهرسازی بررسی و پس از تصویب طرح در همان معاونت برای اجرا به واحد عمرانی یا خدمات شهری ابلاغ شود .

دولابی با بیان اینکه حوزه معاونت شهرسازی کم توان شده تاکید کرد: باید این روند اصلاح شود چراکه این معاونت می‌تواند نقش مهمی در ارتقا کیفیت فعالیت، سیما و منظر شهری داشته باشد.

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر تقویت معاونت معماری و شهرسازی خواستار تدوین یک نقشه راه برای پروژه‌های مدیریت شهری بوشهر شد و گفت: ترسیم نقشه راه مدون برای گردش و راهبری خوانا و منطقی مسیر طراحی و بررسی پروژه‌ها میسر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.