| کد خبر: 146628 |

از قایق‌های تندرو جدید در خلیج فارس رونمایی شد/مبارزه با صیادنماها افزایش می‌یابد

یگان حفاظت دریایی استان بوشهر با رونمایی از قایق‌های تندرو قصد دارد امنیت سواحل این استان را افزایش و مبارزه با صیادنماها را نیز گسترده‌تر کند.

تین نیوز

یگان حفاظت دریایی استان بوشهر با رونمایی از قایق‌های تندرو قصد دارد امنیت سواحل این استان را افزایش و مبارزه با صیادنماها را نیز گسترده‌تر کند.

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد، «محمد کارگر» عضو هیات مدیر اتحادیه صیادان استان بوشهر در رابطه با افزایش امنیت سواحل خلیج فارس و همچنین مبارزه با صیادنما‌ها به خبرنگار ایلنا گفت: ظهر روز گذشته با حضور مقام‌های امنیتی، سیاسی، نمایندگان جامعه صیادی و مسئولان ادراه کل شیلات استان از قایق‌های تندرو یگان حفاظت دریایی رونمایی شد.

او ادامه می‌دهد: یگان حفاظت دریایی برای مبارزه با صیادنماهایی که به دنبال ناامن کردن منطقه هستند و همچنین مقابله با صید غیرمجاز در آب‌های حوزه استان بوشهر به صورت نمادین از دو قایق تندرو رونمایی کرد.

وی در تشریح صیادنماها خاطرنشان می‌کند: صیادنماها افرادی هستند که با استفاده از پوشش صیادان به صید و فعالیت‌های غیرمجاز می‌پردازند.

کارگر به نقل از مسئولان یگان حفاظت دریایی اضافه می‌کند: در ادامه تعداد بیشتری از این نوع قایق‌های تندرو در اختیار یگان حفاظت‌ دریایی استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

این فعال صیادی در پایان می‌گوید: جامعه صیادی استان بوشهر امیدوار است با افزایش قدرت نیروهای حفاظت از منابع دریایی نگهداری شود و همچنین با صیادنماها هم برخوردهای جدی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.