| کد خبر: 105337 |

بزرگراه دیلم به گناوه امسال تکمیل می‌شود

تین‌نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: با تخصیص اعتبارات لازم بزرگراه دیلم به گناوه که نقش مهمی در افزایش ایمنی این محور دارد امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.


فرزاد رستمی ظهر امروز در  نشست کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر با بیان اینکه رعایت قانون و مقررات در رانندگی، انسان را از بسیاری از خطرات مصون نگه می‌دارد، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بیشترین عامل تصادفات و تلفات رانندگی عامل انسانی است که در پی بی توجهی به قانون و مقررات رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه محورهای استان بوشهر از ایمنی لازم برخوردار است، تصریح کرد: محورهای شریانی استان بوشهر از وضعیت مطلوبی در زمینه ایمنی برخوردارند و این در حالی است که تمامی محورهای اصلی این استان به بزرگراه تبدیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 8 طرح بزرگراهی در استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: اکنون در تمامی محورهای این استان یا طرح بزرگراهی اجرا شده و یا در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه‌ها ایمنی تردد در محورهای شریانی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

رستمی از تکمیل شدن محور بزرگراهی دیلم به گناوه خبرداد و گفت: این محور از مخاطره‌ترین مسیرهای استان بوشهر بود که با اجرای طرح بزرگراهی این جاده اکنون از ایمنی لازم برخوردار شده که تا پایان امسال با تکمیل آن ایمنی این محور مواصلاتی افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه ایمنی محورهای مواصلاتی در بین سه استان برتر کشور

است، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده محورهای مواصلاتی استان بوشهر چهارخطه می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر  برای شناسایی نقاط حادثه‌خیز  جاده‌ای اقدامات موثری انجام شده  که رفع این نقاط نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای دارد.

رستمی با اشاره به نقش مهم فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در استان نیازمند عزم جدی برای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی است که صدا و سیما و رسانه‌ها در این عرصه نقش مهمی دارند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.