| کد خبر: 116242 |

​◄ بازدید مدیرکل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور از بندرخشک پیشگامان

 تین‌نیوز| مدیرکل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان با زمینه های فعالیت آینده این بندرخشک آشنا شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندرخشک پیشگامان، ولی آذروش، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از بخش‌های مختلف بندرخشک پیشگامان بازدید کرد و با روند احداث و همچنین فعالیت‌های آینده این پروژه ملی آشنا شد. در این دیدار که با حضور برخی از معاونین و مسئولان استانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین مدیران ارشد بندرخشک پیشگامان صورت گرفت از پایانه ریلی، محوطه گمرکی، خطوط ریلی، پایانه چندمنظوره، سردخانه دومداره، محوطه پایانه کانتینری، دپوی کانتینری، انبارهای عمومی و سایر بخش‌های بندرخشک پیشگامان بازدید شد.

همچنین در جلسه‌ای با حضور «رضایی» مدیرعامل بندر خشک پیشگامان در خصوص همکاری‌های دوجانبه درزمینهٔ‌های حمل‌ونقل و استقرار شرکت زنجیره طلایی سرعت در بندر خشک پیشگامان، انبارداری کالاهای غیر گمرکی (جنرال کارگو) و کالاهای سردخانه‌ای و سایر ظرفیت‌های موجود بحث و تبادل‌نظر شد. رضایی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه گفت: خوشبختانه بخش‌های مختلف بندرخشک، پیشرفت فیزیکی قابل‌ملاحظه‌ای داشته است به‌طوری‌که بزرگ‌ترین سردخانه دومداره با ظرفیت 15 هزار تن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین منطقه پایانه ریلی و پایانه چندمنظوره و سکوهای خدمات بار ریلی نیز مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذارند و به‌زودی قابلیت فعالیت عملیاتی را خواهد داشت.

ندافیون، معاون اقتصاد و بازرگانی بندرخشک پیشگامان نیز با اشاره به پتانسیل بالای بندرخشک درزمینهٔ های مختلف لجستیک، حمل‌ونقل، فورواردینگ و انبارداری، گفت: موقعیت استراتژیک بندرخشک در شاهراه ریلی و جاده‌ای کشور، مزایای اقلیم منطقه و همچنین زیرساخت‌های ایجادشده، این بندرخشک را به‌عنوان فرصت ایده آل برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. وی افزود: خوشبختانه در بندرخشک، زمینه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی و اختصاصی طراحی‌شده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند در صنایع مختلف در این منطقه سرمایه‌گذاری و از حمایت‌های گروه تعاونی پیشگامان برخوردار شوند.

گفتنی است بندرخشک پیشگامان که مراحل پایانی احداث فاز نخست خود را می‌گذارند به‌زودی وارد فاز عملیاتی شده و خدمات صادرات و انبارداری کالا و ارائه ارزش‌افزوده به صاحبان کالا در آن انجام خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.