| کد خبر: 115940 |

◄ بازدید هیئت تجاری گرجستان از بندرخشک پیشگامان

تین‌نیوز| یک هیئت تجاری با متشکل از جمعی از مسئولان دولتی و بخش خصوصی در حوزه خدمات ریلی و حمل‌و‌نقل از کشور گرجستان از بندرخشک پیشگامان بازدید و در خصوص همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندرخشک پیشگامان در این بازدید که با حضور ایراکلی کاکولیا، شهردار بندر پوتی گرجستان، دیوید بابوناشویلی، معاون عملیات راه آهن گرجستان و لوان سولابریدزه، رییس پایانه های قفقاز، الکساندر ساندودز از مشاوران حقوقی این گروه حضور داشتند علاوه بر بازدید از بندرخشک پیشگامان با مسئولان ارشد این شرکت در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه، رضایی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان در سخنانی با تشریح جایگاه بندرخشک پیشگامان و فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: بندرخشک پیشگامان با مجوز از هیئت دولت وبا سرمایه‌گذاری مردم و گروه تعاونی پیشگامان توانسته است به عنوان اولین بندرخشک تعاونی ایران به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شود.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته خوشبختانه ایستگاه ریلی اختصاصی پیشگامان، خط ریلی اختصاصی 4 کیلومتری، ترمینال ریلی (شانتینگیارد) راه اندازی شده است و از این بندر از طریق ایستگاه ریلی رخش به شبکه ریلی راه آهن کشور متصل شده است.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست این بندر در اواسط سال جاری گفت: موقعیت ایجاد شده در این بندر با امکانات فراوان و پتانسیل های گسترده زمینه حضور شرکت های داخلی و خارجی فراهم است.

همچنین در این جلسه، ندافیون معاون اقتصاد وبازرگانی بندرخشک پیشگامان نیز در سخنانی با اشاره به بسترهای موجود بندرخشک، گفت: فعالیت در حوزه خدمات کانتینری، خدمات فورواردینگ کالا، خدمات به صاحبان کالا همچون خدمات ارزش افزوده نظیر انبارداری و بسته بندی و نگهداری از جمله این زمینه‌هاست که این بندر توانایی انجام را دارد.

شهردار شهر بندری پوتی در کشور گرجستان، مسئولان راه آهن این کشور نیز هر یک در سخنانی با اشاره به شرایط ایران در پسابرجام زمینه های موجود همکاری را بررسی و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

این هیئت تجاری از  بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان نیز بازدید کرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.