| کد خبر: 168458 |

محور ایلام - حمیل به مدت چهار روز مسدود است

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور عملیات راهداری و بهسازی راه، محور ایلام - حمیل از امروز جمعه به مدت چهار روز مسدود است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور عملیات راهداری و بهسازی راه، محور ایلام - حمیل از امروز جمعه به مدت چهار روز مسدود است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: با توجه به انجام عملیات راهداری و برداشت توده سنگی، ترانشه ناپایدار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در حوزه استحفاظی استان، محور ایلام - حمیل از امروز جمعه یکم تیرماه تا چهارم تیرماه مسدود است‌.

وی به مسیرهای جایگزین اشاره کرد و گفت: مسیرهای اسلام آباد - قلاجه - ایوان - ایلام و مسیر پل سیمره سرابله - ایلام و بالعکس در زمان انسداد مسیر اصلی به عنوان محور های جایگزین استفاده خواهند شد.

رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان اتوبوس خواست تا در مدت انسداد این مسیر از محور اسلام آباد - قلاجه - ایوان - ایلام ادامه مسیر دهند و از تردد در محور پل سیمره به سمت ایلام خوداری کنند.

همتی زاده تاکید کرد: با توجه به نا آشنا بودن رانندگان به مسیر جاده های تعیین شده لازم است احتیاط و پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ در این مسیرها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محور 167 کیلومتری کرمانشاه - چرداول - ایلام موسوم به جاده حمیل و محور قدیمی ایلام - ایوان - کرمانشاه 2 مسیر ارتباط جاده ای ایلام - کرمانشاه محسوب می شوند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.