| کد خبر: 145867 |

روند تکمیل چهار بانده شدن جاده ایلام-مهران تسریع شود

امام جمعه ایلام گفت: روند تکمیل چهار بانده شدن جاده ایلام-مهران تسریع داده شود.

تین نیوز

امام جمعه ایلام گفت: روند تکمیل چهار بانده شدن جاده ایلام-مهران تسریع داده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در بازدید از روند ساخت اتوبان ایلام به مهران ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه  اظهار داشت: مرز مهران پرتردد ترین و امن ترین و نزدیک ترین مرز به کشور عراق است.

وی افزود: از مسؤولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نهایت تقدیر و تشکر را داریم که در ساخت اتوبان مسیر ایلام به مهران در حال تلاش هستند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: یکی از نگرانی های جاده ایلام به مهران آمار تصادفات رخ داده در این مسیر است که انتظار می رود روند ساخت این اتوبان تسریع شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: تجربه نشان داده که در ایام اربعین زوار و عاشقان اهل بیت مرز مهران را برای رفتن به عتبات عالیات انتخاب می کنند و هر سال موج این عزیزان بیشتر می شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود مسوولان کشوری و استانی توجه ویژه ای به این مرز داشته باشند و همت خود را به کار گیرند تا عوامل ایجاد تسهیلات در تردد و اسکان زوار عتبات عالیات به بهترین شکل انجام شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی بحث صادرات است که با توجه به امنیت و همچنین نزدیکی مرز بین المللی مهران به کشور عراق می طلبد که در رفع مشکلات این مرز و همچنین ساخت و تقویت زیرساخت ها اقدامات فوری و لازم صورت پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم را جهادی توصیف کرد و گفت: کارنامه سپاه بسیار درخشان است و در زمینه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا بسیار موفق عمل کرده و رمز این موفقیت روحیه انقلابی این عزیزان است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان بیان کرد: ان شاء الله کار ساخت این جاده و رفع مشکلات شهرستان مهران و مرز بین المللی آن تا قبل از ایام اربعین امسال به اتمام و همچنین این اتوبان به بهره برداری کامل برسد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.