| کد خبر: 134374 |

جاده ایلام - مهران موقتی بسته است

به علت عملیات راه سازی در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام - مهران، این مسیر فردا دوشنبه 22 خرداد به مدت چهار ساعت با محدودیت ترافیکی همراه است.

تین نیوز
به علت عملیات راه سازی در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام - مهران، این مسیر فردا دوشنبه 22 خرداد به مدت چهار ساعت با محدودیت ترافیکی همراه است.

 

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: جاده ایلام - صالح آباد - مهران (محدوده ماربره بعد از تونل راه کربلا) روز دوشنبه از ساعت 15 تا 19 به طور موقت بسته است.
 

سیدکمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: بسته شدن جاده به منظور انجام عملیات راهسازی و تعریض راه با هدف احداث بزرگراه ایلام - مهران انجام می شود.


وی افزود: به علت عملیات راه سازی در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام - مهران، این مسیر فردا دوشنبه 22 خرداد به مدت چهار ساعت با محدودیت ترافیکی همراه است.



مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می توانند در این مدت از جاده جایگزین قدیم ایلام - صالح آباد استفاده کنند.



به گزارش ایرنا، بر پایه برنامه اعلامی اداره کل راه و شهرسازی مقرر بود که عملیات راهسازی و تعریض راه ایلام - صالح آباد - مهران امروز یکشنبه انجام شود که به علت تغییر برنامه زمان بندی اجرای آن به فردا دوشنبه موکول شد.



شهر مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد.



مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری این شهر و 96 کیلومتری ایلام مهمترین کانون تردد زائران عتبات عالیات عراق است.



بیش از سه میلیون زائر هر سال از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می کنند که بخش قابل توجهی از آنان در روزهای نزدیک به اربعین حسینی از مرز مهران تردد می کنند.



تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در 2 سال گذشته با توجه به افزایش حجم بالای سفرهای زائران اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش های دیگر آن نیز در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.