| کد خبر: 71106 |

◄ برندگان طرح ستایش شرکت رجا اعلام شدند

تین نیوز| شركت حمل‌ونقل ریلی رجا اسامی مشتریان وفادار خود را که در طرح ستایش (سپاس تابستانه‌) شرکت کردند، اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز ، شركت رجا در پاسخ به استقبال مطلوب مسافران از قطارهای رجا و به منظور ارج نهادن به نقطه نظرات مسافران در خصوص سفر با قطار همچنین استفاده مطلوب از این نظرات، در تابستان طرحی با عنوان "ستایش"  را اجرایی کرد.

بر اساس این طرح مسافران قطارهای این شرکت  در بازه زمانی ۱۷ مرداد الی ۱۰ مهرماه که ناگفته‌ها و خاطرات خود در خصوص سفر با قطار، به همراه عكسی با همین موضوع برای این شرکت ارسال کردند به عنوان مشتریان وفادار شناخته و در این طرح پذیرفته شدند.

دراین راستا شرکت حمل و نقلی رجا اسامی 250 نفر را به عنوان منتخبین این طرح  جهت اعطای اعتبار ۲۵۰ هزار ریالی خرید بلیت معرفی کرد.

مخاطبین می توانند  برای  اطلاع از اسامی برگزیدگان این طرح اینجا کلیک کنند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • منوچهر بایرامی 0 0

    باید به استحضار تان برسانم به جای اجرای طرح ستایش و پرداخت جایزه به مشتریان وفادار لطفا نظارت بیشتری بر قطار ها و عملکرد پرسنل داشته باشید تا خود به خود مشتریانتان بیشتر شود. لازم به ذکر است ما در تابستان قصد سفر به مشهد کردیم هنگام رفت با قطار عادی پردیس رفتیم و توقع و انتظار برخورد خیلی خوب و پذیرایی آنچنانی نداشتیم ولی هنگام برگشت تصمیم گرفتیم برای اینکه خاطره خوبی داشته باشیم اقدام به خرید قطار مجلل کردیم و هزینه دو برابری قطار عادی را پرداخت کردیم ولی متاسفانه هم برخورد خیلی بد کارکنان و همچنین پذیرایی شان ما را برای همیشه از مسافرت کردن با این قطار مایوس کرد. برای اینکه شام را با پیگیری های مکرری که مسافران انجام می دادند در نهایت ساعت ۱۲ شب و با بدترین سرویس ممکن و با کثیف ترین وضع سالن غذاخوری و ظروف پس از اصرار مکرر اینجانب جهت توضیح رئیس قطار به خاطر این نوع برخورد و این خدمات بد در نهایت پس از طرفه رفتن های زیاد و توچیه کردن اشتباهشان جناب رئیس اعلام کردند که اگر شکایتی دارید می توانید به شرکت اعلام بفرمایید. آنوفت شما طرح باشگاه مشتریان وفادار برگزار می کنید