| کد خبر: 30771 |

◄ چهار مشکل مسافران قطار / شرکت های حمل و نقل مسافری، مسئول اولیه پاسخگویی

تین نیوز | رئیس کارگروه تخصصی فنی، سیر و حرکت و ایمنی گفت: 80 درصد مشکلات و مواردی که مسافران در خصوص آنها اعتراض دارند در چهار عامل تاخیر، سرمایش، گرمایش و نظافت خلاصه می شود.

به گزارش تین نیوز، هرمز قطبی، عضو هیئت مدیره شرکت برادران مجدپور و رئیس کارگروه تخصصی فنی، سیر و حرکت و ایمنی در جلسه اتاق فکر ریلی به تین نیوز گفت: تاخیر، سرمایش، گرمایش و نظافت، 80 درصد مشکلات و مواردی است که مسافران قطار درباره آنها معترض هستند که نیازمند پاسخگویی از سوی مسئولان است.

رئیس کارگروه تخصصی فنی، سیر و حرکت و ایمنی با اشاره به اینکه حتی رسانه ها هم مشکلات را در این چهار عامل می دانند، ابراز داشت: در صورتی که شرکت ها در صدد رفع این مشکلات باشند ما تنها با 20 درصد مشکلات مواجه خواهیم بود.

شایان ذکر است در شانزدهمین جلسه اتاق فکر ریلی که بیست و هشتم آبان ماه سال جاری با حضور مدیران صنعت ریلی کشور در ساختمان راه آهن با محوریت اطلاع رسانی و حقوق شهروندی در راه آهن برگزار شد در مورد پاسخگویی به شکایات مقرر شد:

1. مسئولیت پاسخگویی اولیه به شکایات مسافران شرکتهای حمل و نقل مسافری هستند و اگر مسافر پاسخ لازم را نگرفت در مرحله بعد به راه آهن شکایت کنند. این امر در مورد کاهش شکایات واصله شرکتها موثر خواهد بود.
2. شرکت ها با استقرار نمایندگانی در مبدا و مقصد راساً نسبت به پاسخگویی اولیه به اعتراضات و شکایات احتمالی مسافران اقدام نمایند.
3. در داخل قطار سیستم های رسیدگی به شکایات بصورت آنلاین ایجاد گردد.

گفتنی است شرکت قطارهای مسافری رجا، در قبال کاستی‌ها و نارسایی‌ها در خدمات‌دهی، به مسافران، خسارت پرداخت می کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.