| کد خبر: 162814 |

◄ انتصاب معاونان عمرانی در 4 استان

طی آیینی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور احکام انتصاب مقدس زاده، نظری، سالاری و آیت الهی موسوی به ترتیب به‌عنوان معاونین عمرانی استانداری‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کرمان به آن‌ها اهدا شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور احکام انتصاب مقدس‌زاده، نظری، سالاری و آیت الهی موسوی به ترتیب به‌عنوان معاونان عمرانی استانداری‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کرمان به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سید محمدعلی افشانی در آیین معارفه معاونین عمرانی استانداری‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کرمان اظهار کرد: کار معاون عمرانی از اهمیت برخوردار است و معاون عمرانی می‌تواند ‌یک استان را به حرکت وادار یا یک استان را دچار سکون کند.

وی افزود: معاونان عمرانی با برنامه و طرح در حوزه محل خدمت خود می‌توانند تحول ایجاد کنند و منشأ خدمت باشند.

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: معاونان عمرانی نقش خیلی مهمی در فعالیت‌ها دارند بخصوص که در حوزه عمرانی هم شهرداری‌ها و هم دهیاری‌ها تحت حوزه مسئولیتی ما است و از دورترین روستا در کشور تا مرکز استان تحت نظر معاونت عمرانی است.

افشانی افزود: باید نسبت به قیمت تمام‌شده پروژه‌ها حساسیت داشته باشیم و باید نظارت، کنترل و هدایت کنیم که با هزینه و کیفیت بهینه پروژه‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سه عامل قیمت تمام‌شده، کیفیت و زمان از مهم‌ترین عوامل برای یک پروژه است که معاونان عمرانی باید مدنظر داشته باشند.

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تلاش شود تا پروژه‌های نیمه‌کاره به اتمام برسد چراکه یکی از آفت‌های بزرگ ما عدم بازدهی منابع مالی است. به همین منظور باید پروژه‌ها بر اساس میزان درصد پیشرفت فیزکی و میزان درصد اهمیت در مقطع فعلی انتخاب و به اتمام برسند.

Image00001

Image00002 Image00003 Image00004 Image00005 Image00006 Image00007 Image00008 Image00009 Image00010 Image00011 Image00012 Image00013 Image00014 Image00015 Image00016

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.