| کد خبر: 159307 |

انتصاب مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران

طی حکمی از سوی محسن پورسیدآقایی، احسان جاهد به عنوان مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران منصوب شد.

تین نیوز

طی حکمی از سوی محسن پورسیدآقایی، احسان جاهد به عنوان مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران با حضور محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

معاون حمل ونقل وترافیک در آغاز این مراسم از احساس مطلوب تعلق کاری خود در مجموعه راه آهن که سالها فعالیت داشت  یادکرد و ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ایلوش وزیری در طول 26سال خدمت و احساس تعلق کاری و وجدان خوب وی؛ گفت: با وجودی که ایشان درجریان موضوع جابجایی و معارفه مدیرجدید بودند با روی خوش از این موضوع استقبال کرده و تا آخرین ساعات حضور خود تک تک فعالیت های جاری را ادامه و پیگیری مجدانه انجام داده اند تا لحظه ای در کار و مسئولیتی که ارتباط مستقیم با مردم و زندگی روزمره آنهادارد وقفه ای ایجاد نگردد.

وی اضافه کرد: قبول مسئولیت ها علاوه بر زحمت، استرس نیز به همراه دارد. تحمل سختی ها وقتی که منتج به نتایج اثربخش برای رفاه حال شهروندان می گردد ارزشمند خواهد بود و هیچ چیزی ماندگارتر از «خدمت به مردم» نزد خداوند متعال نیست.

دکتر پورسیدآقایی درباره سیاست های در پیش رو و انتظارات خود از فعالیت های شرکت کنترل ترافیک گفت: هوشمند شدن شهر جز الزاماتی است که باید براساس توانایی های داخلی صورت پذیرد و در این زمینه وابستگی وجود نداشته باشد و داشتن اپلیکیشن های مخصوص و مجهز کنترل ترافیک در سطح شهر یکی از ضروریات این حوزه می باشدکه باید اقدامات موثری در زمینه ی  تردد خودروها، سرعت حرکت بین فاصله دوربین ها و ارائه اطلاعات ترافیک لحظه ای به صورت آنلاین به شهروندان صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ترافیک جدید در سال آینده، سیستم های کنترل ورود و خروج طرح ترافیک، توسعه هوشمندسازی پارکینگ ها و کنترل موتورسیکلت ها  تماماً به پیشتوانه ی تجهیزات و سیستم های هوشمند مدیریت شهری شرکت کنترل ترافیک  می باشد.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران همکاری وتعاملات با فابا و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از دیگرکارهای درپیش رو دانست وگفت: اینکه شهرداری تهران مجهز به فیبرنوری است بسیار ارزشمند است و می توان با همکاری و تعامل سازنده با فابا و سازمان فناوری اطلاعات در کنار  ارایه خدمات تحت شبکه و درآمدزایی برای شهرداری تهرن را انجام دهیم.

وی داشتن بانک اطلاعاتی منسجم و متمرکز را از مهم ترین ابزارهای تحلیلی برشمرد و افزود: در مجموعه ترافیک و معاینه فنی خودروها تاکنون هیچ کدام از اطلاعات خود را در بخش های مختلف خدماتی ثبت و نگه داری نکرده ایم و این نقص محسوب می شود که کل اطلاعات بعد از دریافت، بدون ذخیره سازی در اختیار مراکز ذی صلاح قرار گرفته  و در زمان های نیاز ما محتاج به آنها هستیم.

پورسیدآقایی در ادامه ضمن معرفی مهندس سید احسان جاهد به عنوان مدیر عامل جدید شرکت کنترل ترافیک  تهران  افزود: امیدوار هستیم در دوره مدیریت جدید کما فی السابق شاهد خدمات ارزنده در جهت توسعه هوشمندسازی شهر بزرگ تهران را شاهد باشیم تا بهترین کیفیت و نتیجه برای بهبود زندگی شهروندان حاصل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.