| کد خبر: 164991 |

◄ مذاکره با شرکت چینی برای اجرای متروی کرج

نماینده شرکت چینی پروژه‌های اجراشده توسط این مجموعه در کشورهای مختلف جهان را تشریح کرد و به بیان توانمندی‌ها و پتانسیل فنی و کارشناسی «سیتیک» پرداخت

تین نیوز

در نشستی که رئیس و عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی شورای شهر کرج، علی‌اصغر صلواتی سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج و مشاور سازمان با نمایندگان شرکت چینی سیتیک برگزار شد، ادامه همکاری این شرکت بین‌المللی برای به ثمر رسیدن پروژه قطار شهری کرج بررسی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، در ابتدای این جلسه نماینده شرکت چینی پروژه‌های اجراشده توسط این مجموعه در کشورهای مختلف جهان را تشریح کرد و به بیان توانمندی‌ها و پتانسیل فنی و کارشناسی «سیتیک» پرداخت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج، تصریح کرد: در صورت امضای نهایی این تفاهم‌نامه می‌توان به تأمین منابع مالی مترو ظرف حداکثر 3 ماه امیدوار بود.

از روش‌های BOT استقبال خواهیم کرد

احد رسولی رئیس شورای شهر کرج در این جلسه با بیان اینکه بزرگراه جنوبی، پروژه تفریحی گردشگری اراضی تپه مراد آب، مجتمع‌های تجاری و... ازجمله فرصت‌های گردشگری کلان‌شهر کرج برای سرمایه‌گذاری خارجی است، عنوان کرد: ما از روش‌های BOT و سایر روش‌های سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنیم اما متأسفانه شرکت‌های چینی تن به سرمایه‌گذاری مستقیم نمی‌دهند و این مهم محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر کرج تصریح کرد: ما مخالف سرمایه‌گذاری خارجی نیستیم و آن را معادل شکوفایی می‌دانیم؛ امروز ظرفیت 11 هزار هکتار اراضی گردشگری و توریستی در کرج وجود دارد که در صورت آمادگی شرکت‌های داخلی و خارجی، آماده‌ایم تا برای ساخت هتل، پارک، رستوران، شهربازی، دریاچه مصنوعی و مجتمع‌های رفاهی وارد مذاکره شویم و زمین و امتیاز ساخت نیز آورده ما خواهد بود اما واقعیت این است که این مهم با فاینانس شدنی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.