| کد خبر: 163531 |

◄ بازدید مقامات استانی از پروژه خط ۲ سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج

دکتر نجفی استاندار البرز ، دکتر نبیونی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج ، مهندس نصیری شهردار و معاونین شهر کرج از پروژه خط ۲ سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج بازدید کردند.

تین نیوز

استاندار البرز،  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهردار و معاونان شهردار کرج از پروژه خط ۲ سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج، در این بازدید،  محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج آغاز مجدد عملیات اجرایی قطار شهری کرج پس از سه سال توقف را یکی از مهمترین طرح‌ها و اقدامات اجرایی این شهر دانست.

محمدعلی نجفی استاندار البرز نیز گفت: در بازدید صبح امروز، همت و انگیزه بسیار خوبی را در مدیریت شهری کرج برای اجرای مجدد عملیات احداث مترو مشاهده کردم.

وی افزود: ساخت مترو اگر توقف نداشت می‌توانست امروز به بهره‌برداری برسد؛ این در حالی است که برخی کلانشهرها پس از ما عملیات اجرایی قطار شهری را آغاز کردند و امروز از آن بهره‌برداری می‌کنند.

در پایان این بازدید علی اصغر صلواتی سرپرست سازمان حمل‌و‌نقل ریلی شهرداری کرج از مسئولان شهر بابت نگاه ویژه به معقوله مترو و کمک در جهت پیشرفت هرچه سریعتر پروژه تشکر و بیان کرد که با تمام وجود همت خواهیم کرد تا این پروژه بزرگ سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا مردم استان از نعمت مترو بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.