| کد خبر: 162161 |

◄ بودجه 50 میلیاردتومانی برای راه‌های البرز کافی نیست

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از عدم کافی نبودن بودجه دولتی به راه‌های روستایی البرز خبر داد و گفت: بیش از 77 درصد جاده‌های روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از عدم کافی نبودن بودجه دولتی به راه‌های روستایی البرز خبر داد و گفت:  بیش از 77 درصد جاده‌های روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

به گزارش تین‌نیوز، تقی رضایی گفت: اختصاص 50 میلیارد تومان بودجه دولتی برای راه‌های استان البرز  رقم بسیار خوبی است اما کافی نیست.

رضایی گفت : پروژه‌های  راه‌سازی در استان البرز در سطح ملی است و تمام آن‌ها در راستای  کاهش ازدحام مهم‌ترین  گلوگاه‌های ترافیک کشور و آسایش مردم است.

او تأکید  کرد: جاده‌های روستایی استان  البرز بالاتر از میانگین کشوری است اما همراهی ملی بیشتری  در راستای طرح‌های راه‌سازی استان البرز به‌عنوان پرترددترین  استان کشور لازم است.

به گزارش ایرنا ، رضایی در همایش توسعه پایدار روستایی  گفت: در استان البرز یک هزار و 42 کیلومتر راه روستایی موجود است که 805 کیلومتر آن (معادل 77 درصد) آن آسفالت شده است.

او به سفر رئیس‌جمهور به استان البرز اشاره کرد و گفت:  در این سفر به‌سازی و آسفالت 100کیلومتر راه روستایی تصویب شد که 60کیلومتر آن محقق شده است و  البته 40 کیلومتر باقی‌مانده نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی با اشاره به ناکافی بودن بودجه دولت گفت:: امروز با همکاری خیرین و مشارکت دهیاری‌ها درصدد حل برخی از مشکلات راه‌های روستایی استان البرز هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.