| کد خبر: 161421 |

◄ تعیین اولین بلوک شهری در بافت فرسوده کرج برای نوسازی

به گزارش تین‌نیوز، دکتر اصغر بابیان اینکه اقتصاد شهری و شهرداری‌ها متأثر از اقتصاد کلان کشور است، اظهار داشت: «شرایط اقتصاد شهری» یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار، به‌ویژه در کلان‌شهری مانند کرج که فاقد زیرساخت‌های لازم است و توسعه در آن چندان موزون نبوده است، است.

تین نیوز

شهردار کرج، حرکت به سمت توسعه پایدار را به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم برنامه پنج‌ساله کرج معرفی کرد و افزود: تبدیل کرج از شهری عبوری به شهر مقصد از دیگر اهداف شاخص این برنامه است.

به گزارش تین‌نیوز، اصغر نصیری بابیان اینکه اقتصاد شهری و شهرداری‌ها متأثر از اقتصاد کلان کشور است، اظهار کرد: «شرایط اقتصاد شهری» یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار، به‌ویژه در کلان‌شهری مانند کرج که فاقد زیرساخت‌های لازم است و توسعه در آن چندان موزون نبوده است، است.

شهردار کرج بیان کرد: مؤلفه‌ای که در برنامه پنج‌ساله برای کلان‌شهر کرج تعریف‌شده است، حرکت به سمت توسعه پایدار و درنهایت تبدیل این شهر از یک شهر عبوری به مقصد است.

وی افزود: ازاین‌رو اقتصاد شهری در بحث درآمد نقش بسزایی ایفا می‌کند و در این زمینه اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

شهردار کرج با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی جهت جذب سرمایه‌گذاران و حضور آنان در کرج، عنوان کرد: اکنون با تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران و سازندگان بزرگ شهر به موضوع احیای بافت‌های فرسوده ورود پیداکرده‌اند.

دکتر نصیری تصریح کرد: برای نخستین بار  در کرج پس از سالیان سال، مبتنی بر  سیاست‌های کلان کشور همچنین تأکید رئیس‌جمهور، اولین بلوک شهری در بافت فرسوده این کلان‌شهر برای به‌سازی تعیین‌شده و امید است تا پایان سال اولین پروانه آن صادر شود.

منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.