| کد خبر: 160315 |

احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به بارش برف سنگین در روزهای گذشته و احتمال سقوط بهمن در جاده کرج- چالوس، رانندگان از تردد غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

تین نیوز

 

رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به بارش برف سنگین در روزهای گذشته و احتمال سقوط بهمن در جاده کرج- چالوس، رانندگان از تردد غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ رضا گودرزی افزود: رانندگان در صورت ضرورت سفر، قبل از حرکت از وضعیت راه اطلاع کسب کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به احتمال سقوط بهمن دراین محور ، مسافران در محدوده های گالری بهمن گیر بویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوشدره توقف نکنند.

به گزارش برنا، گودرزی گفت: باتوجه به اینکه درزمان حاضر محدوده پیچ ها درجاده کرج -چالوس یخ زده است رانندگان درهنگام ورود به پیچ ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی ادامه داد: رانندگان استفاده از زنجیرچرخ را آموزش ببینند، چرا که آشنا نبودن به این موضوع علاوه بر سختی برای راننده سبب ترافیک سنگین درجاده ها می شود.

رئیس پلیس راه البرزافزود: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند.

وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.

گودرزی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از مسیرهای گردشگری کشور است که براثر بارش برف اخیر مسدود شد که راهداران اقدام به بازگشایی آن کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.