| کد خبر: 160237 |

محورهای آزادراهی استان البرز باز است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه محورهای آزادراهی استان باز است، از استفاده از ۱۰۰۰ تن شن و نمک طی روزهای اخیر خبر داد.

تین نیوز

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه محورهای آزادراهی استان باز است، از استفاده از ۱۰۰۰ تن شن و نمک طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش مهر، عباس صفری ، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و آزادراهی استان البرز و بیان عملکرد اداره کل راه داری استان طی سه روز گذشته، اظهار کرد: عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی و برف‌گیر کرج - چالوس برقرار است.

وی با اشاره به اینکه تمامی محورهای آزادراهی اعم از تهران - کرج، کرج - قزوین و کرج - چالوس باز بوده و مشکلی در این بخش وجود ندارد، افزود: تردد در مسیرهای یادشده برقرار است اما بدون شک رانندگان باید با رعایت کامل نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در خصوص بارش شدید برف و کولاک در استان، خاطرنشان کرد: از نخستین ساعات بارش برف عملیات پاک‌سازی در سطح محورهای استان البرز آغاز شد.

صفری همچنین به فعالیت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی عوامل راهداری استان طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: برای پاک‌سازی محورهای مواصلاتی استان در این چند روز بیش از هزار تن شن و نمک مصرف‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.