| کد خبر: 155145 |

محورچالوس از ساعت۱۶یکطرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از یک‌طرفه شدن چالوس از ساعت ۱۶ و همچنین ممنوعیت‌های تردد در خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از یک‌طرفه شدن چالوس از ساعت ۱۶ و همچنین ممنوعیت‌های تردد در خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

 به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و به خصوص محورهای منتهی به استان کرمانشاه،  گفت: راه‌های اصلی و فرعی استان کرمانشاه همگی باز بوده و مداخلات جوی در محورهای این استان گزارش نشده است.

وی با اشاره به  ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه شخصی بدون مجوز در محورهای منتهی به استان کرمانشاه افزود:تردد در محورهای اسلام‌آباد به دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین تردد تمام وسایل نقلیه بدون مجوز ممنوع بوده و پلیس راه از ورود آنها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در این محورها فقط اجازه تردد به خودروهای امدادی و کمک‌رسان داده خواهد شد و این ممنوعیت تردد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به پیش‌رو بودن مراسم ۲۸ صفر و برپایی مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) پرداخت و گفت: تردد همه وسایل نقلیه سنگین از ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۸ آبان در محورهای اصلی استان خراسان رضوی ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، اعلام کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک‌آباد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ همه روزه تا پایان روز یکشنبه ممنوع خواهد بود؛ چرا که این مسیر مختص عبور زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

این مقام ارشد پلیس راهور به یک‌طرفه شدن جاده چالوس از بعدازظهر امروز پرداخت و خاطرنشان کرد: محور کرج - چالوس از ساعت ۱۳ امروز در محدوده مرزن‌آباد مسدود خواهد شد و از ساعت ۱۶ تردد به سمت چالوس یک‌طرفه خواهد شد که این امر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت؛ اگر وضعیت تردد به شکل عادی باشد محدودیت زودتر مرتفع خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.