| کد خبر: 154523 |

حمایت تمام قد شهروندان کرجی از ساماندهی دستفروشان 45 متری گلشهر

قصه ساماندهی دستفروشان محدوده 45 متری گلشهر، چند سالی بود که پایان خوشی نداشت، این بار شهرداری کرج بر اساس قانون و با جدیت تمام، پایانی را برای این معضل بزرگ شهری در نظر گرفت تا دیگر شرایط برای ادامه فعالیت سودجویان وجود نداشته باشد و بر این اساس دستفروشان واقعی می توانند همچنان نان آور خانه باشند.

تین نیوز

قصه ساماندهی دستفروشان محدوده 45 متری گلشهر، چند سالی بود که پایان خوشی نداشت، این بار شهرداری کرج بر اساس قانون و با جدیت تمام، پایانی را برای این معضل بزرگ شهری در نظر گرفت تا دیگر شرایط برای ادامه فعالیت سودجویان وجود نداشته باشد و بر این اساس دستفروشان واقعی می توانند همچنان نان آور خانه باشند.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، چند سالی است که به واسطه وجود دستفروشان شاهد ترافیک سنگین، چهره نازیبای پیاده روهای شهر و ازدحام جمعیت در محدوده 45 متری گلشهر هستیم، پیش از این شهرداری این کلانشهر اقداماتی را برای ساماندهی این معضل انجام داده بود اما درمان درد مقطعی بود.

طی یک ماه گذشته و با آغاز فعالیت دکتر اصغر نصیری به عنوان شهردار کرج، تاکید بسیاری بر ساماندهی دستفروشان شهر به ویژه محدوده 45 متری گلشهر شد؛ نتیجه اینکه با تلاش های مجدانه مدیر منطقه 5 و معاونت خدمات شهر این دستگاه، شاهد آنیم بازارچه دستفروشان 45 متری گلشهر راه اندازی شده و تا کنون 350 نفر از این قشر برای دریافت غرفه ثبت نام کرده اند.

در حال حاضر تردد عابرین پیاده در پیاده روهای 45 متری گلشهر به آسانی صورت می گیرد و شهروندان و کسبه های این محدوده با نصب بنر قدردانی خود را از شهرداری کرج برای رفع مشکل دیرینه سد معبر اعلام کرده اند.

به سراغ شهروندان رفتیم تا نظر آنها را نسبت به مقابله با سد معبر در محدوده 45 متری گلشهر جویا شویم، همگی آنها امیدوار بودند این عزم برای همیشه و با همراهی شهرداری کرج، نیروی انتظامی و دادستانی ادامه داشته باشد چرا که نظم و انضباط موجود، آرامش و امنیت را برایشان به ارمغان آورده بود.

ساکنان و شهروندان رهگذر از این معبر، عمل به قوانین شهری را لازمه زندگی توام با آسایش و امنیت خواندند و ابراز کردند، اقدام شهرداری کرج در رفع سد معبر یکی از پرازدحام ترین خیابان های تجاری شهر، پس از سالها زیبایی بصری، نشاط و شادابی، نظم، کاهش ترافیک و امنیت را به 45 متری گلشهر بازگردانده است.

نتیجه آنکه، قصه هیولای سد معبر 45 متری گلشهر امروز به پایان خوشی رسیده است، شهروندان خواهان آن هستند تا این درد کهنه دیگر راهی برای جان گرفتن پیدا نکند و لذت آرامش، امنیت، پیاده روی در معابر و رضایتمندی کسبه تا همیشه ادامه داشته باشد. گفتن این نکته نیز ضروری است، تنها شهرداری کرج نمی تواند سدی در برابری این معضل باشد و همراهی سایر دستگاه ها و از همه مهمتر شهروندان نقش موثری در ساماندهی همیشگی دستفروشان دارد.

 

منبع: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ساسان 0 0

    سلام توروخداهميشگي باشه ديگه به هيچ عنوان نذاريد بيان توروخدا

  • ساسان 0 0

    سلام تورو خداهميشگي باشه ديگه به هيچ عنوان نذاريد بيان تورو خدا

  • ناشناس 0 0

    شما ر ابه خدا قسم میدهم این آرامش و آسایش ۴۵متری گلشهر را واسه همیشه حفظ کنید بی نهایت سپاسگزاریم