| کد خبر: 154394 |

چهارخطه شدن مسیر شهرستانک-کندوان نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان است

کنترل ترافیک مسیر کرج - چالوس و چهارخطه شدن مسیر شهرستانک-کندوان که نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان است، در ستاد اقتصادمقاومتی مطرح شد.

تین نیوز

کنترل ترافیک مسیر کرج - چالوس و چهارخطه شدن مسیر شهرستانک-کندوان که نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان است، در ستاد اقتصادمقاومتی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید موسوی در ستاد اقتصادمقاومتی استان البرز که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح مطالعاتی مجتمع های دامپروری سازمان جهاد کشاورزی در حال پیگیری است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز تامین آب لازم برای تحقق این امر را الزامی دانست و افزود: امید است آب مورد نظر این طرح تامین شود تا شاهد اجرایی شدن هر چه سریع تر پروژه یاد شده باشیم.

موسوی با اعلام اینکه در حال حاضر ۶۸ واحد شهرک گلخانه ای هشتگرد فعال است، تصریح کرد: آب مورد نیاز این شهرک بر اساس موافقت شرکت آب منطقه ای البرز با حفر چاه تامین می شود اما زمین مورد نظر برای حفر چاه مورد موافقت شورا واقع نشده است.

در ادامه تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در پروژه بزرگ آزاد راه تهران - شمال بیش از ۴ هزار و ۱۵۰ نفر مشغول به کار هستند که کاهش زمان و مسافت سفر در قطعه اول حاصل می شود، گفت: پیشنهاد می شود از سه راهی شهرستانک تا تونل کندوان مسیر به صورت چهار خطه شده تا بدین ترتیب مشکل ترافیکی مسافران کرجی نیز برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه بحث ما کنترل ترافیک مسیر کرج به سمت چالوس است لذا امیدواریم این پیشنهاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اعتبار لازم و پیش بینی شده برای انجام طرح مذکور به واسطه مطالعات انجام گرفته ۲۵۰ میلیارد تومان است.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز در ادامه با اشاره به اینکه در راستای قانون ایجاد اشتغال در روستاها که مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی است در کل کشور باید ۹۸ ناحیه صنعتی ایجاد شود، گفت: نواحی صنعتی روستایی برای ایجاد و راه اندازی کارخانجات ویژه روستاها، صنعت گردشگری و صنایع تبدیلی است.

وی با اشاره به اینکه بدین منظور سه نقطه در سه بخش از شهرستان ساوجبلاغ جانمایی شده که مورد موافقت اداره کل منابع طبیعی نیز واقع شده است، افزود: مساحت این نواحی باید زیر ۵۰ هکتار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.