| کد خبر: 148707 |

ثبت وقایع ترافیکی شهر کرج با کمک نرم افزاری هوشمند، استارت می خورد

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی نرم افزار ثبت وقایع ترافیکی در سطح شهر توسط دوربین های نظارتی خبر داد.

تین نیوز

 مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی نرم افزار ثبت وقایع ترافیکی در سطح شهر توسط دوربین های نظارتی خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج احسان علوانی،این مطلب را عنوان کرد و گفت: در نرم افزار ثبت وقایع ترافیکی ثبت و پیگیری کلیه گزارشها و وقایع مشهود توسط دوربین های نظارت تصویری سطح شهر صورت می پذیرد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: کاربران مستقر در مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری کرج پس از گذراندن آموزشهای تخصصی این نرم افزار، از امروز نسبت به ثبت وقایع سطح شهر اقدام می¬نمایند.

علوانی ادامه داد: در نرم افزار مذکور، وقایعی نظیر آبگرفتگی، اختلاف سطح و ناهمواری معابر، اشیاء مازاد در معابر، چگونگی آسفالت خیابانها، آتش سوزی، امداد، نجات، تخلفات راهنمایی و رانندگی، تصادفات، ازدحام مسافر، نیاز به تعمیر و نگهداری تجهیزات ترافیکی، نقص خودروهای منجر به انسداد ترافیکی قابل ثبت و پیگیری می باشد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: ثبت و اعلام درگیری عوامل انسانی، ثبت و اعلام عملیات عمرانی، ثبت و اعلام کمبود وسابل نقلیه و... از دیگر کاربری های این سامانه است.

این مسئول گفت: پس از ثبت وقایع و معضلات در نرم افزاز ثبت وقایع ترافیکی، کاربران مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری کرج از طریق مکاتبه و یا تلفن، موضوع را به اطلاع مسئولان و حوزه های ذیربط می رسانند.

وی بیان کرد: برقراری ارتباط دو سویه در راستای مرتفع ساختن معضلات شهری، تنها به حوزه های مختلف شهرداری کرج ختم نمی شود و مشکلاتی که برطرف ساختن آنها با کمک سایر دستگاه های استانی و شهری در البرز ممکن می شود نیز از طریق مکاتبه و اطلاع رسانی پیگیری می گردد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ثبت وقایع ترافیکی، از نظر آماری و مطالعاتی بسیار حائز اهمیت بوده و بر اساس اطلاعات استخراج شده از آن می توان برنامه های آتی شهر را تمهید کرد؛ علاوه بر آن رصد مشکلات شهری به صورت آنلاین و تلاش جهت رفع این معضلات با سرعت بالا، رضایتمندی حداکثری شهروندان را نیز محقق می سازد.

بر این اساس از این پس شاهد آن هستیم وقایع و معضلات شهری کرج در نرم افزار ثبت وقایع ترافیکی ثبت و به نهاد و ارگان مربوطه قابل ارجاع و پیگیری می باشد. همچنین با کمک نرم افزار مذکور، مشکلات شهر و نقاط حادثه خیز شهری استخراج و اقدامات بعدی جهت رفع آن صورت می پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.