| کد خبر: 148068 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

10 نقطه پر حادثه در استان البرز شناسایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه 10 نقطه پر حادثه در استان البرز شناسایی شده است، گفت: از این تعداد به 6 نقطه حادثه‌‌خیز رسیدگی شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه 10 نقطه پر حادثه در استان البرز شناسایی شده است، گفت: از این تعداد به 6 نقطه حادثه‌‌خیز رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، تقی رضایی در جلسه شورای اداری که امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه 363 کیلومتر راه‌های شریانی کشور در استان البرز وجود دارد، اظهار داشت: استان البرز دارای نیم درصد راه‌های شریانی کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه 5.5 درصد از تونلهای کشور در استان البرز وجود دارد، ادامه داد: البرز دارای 18 درصد ترافیک کشور است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های آزادراه همت کمربند جنوبی شهر کرج از چرم‌شهر تا آبیک دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی است، عنوان کرد: کنار گذر جنوبی در حال اجرا است.

رضایی افزود: مسیر آزادراه تهران- شمال در حال حاضر 3 هزار نفر را مشغول کرده است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان البرز، بیان کرد: پروژه مسیر طالقان-هشتگرد در حال انجام است که بلند ترین تونل در این پروژه وجود دارد و 25 میلیارد تومان مطالبات دارد.

رضایی با بیان اینکه در این مصوبات باید یکصد کیلومتر راه روستایی رسیدگی یا ساخته می‌شده، اضافه کرد: از این پروژه 55 کیلومتر انجام شده و هنوز همه منابع اختصاص داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه محور دیزین- شمشک که 12 میلیارد پول برای تکمیل آن نیاز است دارای 25 درصد پیشرفت بوده است، گفت: قطعات 2 و 3 آزادراه شهید همت پیشرفته اما به سبب نقدینگی هنوز مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه 10 نقطه پر حادثه در استان البرز شناسایی شده است، اضافه کرد: از این تعداد به 6 نقطه حادثه‌-خیز رسیدگی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.