| کد خبر: 147217 |

حمل و نقل عمومی در جابجایی مسافران از خودروهای شخصی سبقت بگیرد

قائم مقام شهردار کرج گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

تین نیوز

قائم مقام شهردار کرج گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی با اشاره به جایگاه حمل و نقل عمومی در سطح شهر عنوان کرد: سازمان های حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ارائه خدمات باید با تقویت شبکه حمل و نقل عمومی گوی سبقت را از خودروهای شخصی بگیرند.

این مسئول فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی در کرج را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ارائه برنامه های کارآمد فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری و کاهش عمر سنی ناوگانهای حمل ونقل عمومی از برنامه هایی است که با جدیت پیگیری می شود.

وی، ارائه خدمات کیفی به منظور تشویق شهروندان در استفاده از وسایل نقلیه عمومی را یاد آورشد و گفت: اقدامات صورت گرفته برای این سازمان ضمن توسعه و گسترش فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی موجب کاهش بار ترافیکی شهر و جلوگیری از اتلاف زمان نیز می شود.

رضاحسینی نقش مدیریت شهری در احداث و توسعه خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی را مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامه های مجموعه مدیریت شهری کرج شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تحقق فراهم آوردن شرایط مناسبی برای انجام سفرهای درون شهری در طول روز است.

این مسئول با بیان اینکه، کلانشهر کرج شاهراه ارتباطی 11 استان کشور است، اظهارداشت: فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کلانشهر کرج با توجه به این مهم دو چندان می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری اظهار داشت: طرح های کارآمدی از سوی این سازمان با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی با محوریت وسایل حمل و نقل عمومی برنامه ریزی و اجرا شده که توسعه ناوگان از مهمترین آن ها بوده است.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.