| کد خبر: 144409 |

پروژه همت جنوبی در انتظار تأمین اعتبار

سرپرست فرمانداری فردیس کاهش ترافیک این شهرستان را منوط به اجرای پروژه‌های راه‌سازی ازجمله پروژه همت جنوبی دانست و از مدیریت شهری خواست این مهم را در دستور کار قرار دهند.

تین نیوز

سرپرست فرمانداری فردیس کاهش ترافیک این شهرستان را منوط به اجرای پروژه‌های راه‌سازی ازجمله پروژه همت جنوبی دانست و از مدیریت شهری خواست این مهم را در دستور کار قرار دهند.

حمید احدی در گفتگو با خبرنگار مهر اجرای پروژه راه‌سازی همت جنوبی را اساسی‌ترین طرح برای کاهش ترافیک شهرستان فردیس اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پیمانکار این پروژه مشخص‌شده، به‌محض تخصیص اعتبارات، عملیات عمرانی اجرا می‌شود.

سرپرست فرمانداری فردیس بابیان اینکه اجرای پروژه متروی فردیس از دیگر برنامه‌های عمرانی این شهر در راستای کاهش ترافیک است، گفت: برای اجرایی شدن این پروژه مباحثی مطرح است امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این پروژه را به مرحله قرارداد و اجرا برسانیم.

وی کنترل و کاهش ترافیک در خیابان‌های اصلی فردیس و جاده ملارد را مستلزم اقدامات ویژه دانست و افزود: با بررسی وضعیت ترافیکی این شهر برنامه‌ریزی برای کنترل و کاهش ترافیک شهری در دستور کار قرارگرفته است.

به گفته سرپرست فرمانداری فردیس اجرای پروژه خطوط «بی.آر.تی» در جاده فردیس یکی دیگر از برنامه‌های است که برای کاهش و کنترل ترافیک شهری در دستور کار قرارگرفته است، گفت: برای اجرایی شدن این پروژه بالغ‌بر شش میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

وی در ادامه بابیان اینکه اجرای سه طرح «بی.آر.تی»، راه‌اندازی مترو و پروژه راه‌سازی همت جنوبی مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی فردیس برای کاهش و کنترل ترافیک است، افزود: از شورای شهر فردیس می‌خواهیم تا اجرای این سه طرح را در دستور کار خود قرار دهند تا معضل ترافیک در خیابان‌های فردیس حل شود.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.