| کد خبر: 143612 |

استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل در جاده ملارد به ترافیک دامن می‌زند

مدیر شهرداری منطقه سه کرج با اشاره به استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل در جاده ملارد، گفت: این وضعیت به کورتر شدن گره‌های ترافیکی می‌انجامد.

تین نیوز

مدیر شهرداری منطقه سه کرج با اشاره به استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل در جاده ملارد، گفت: این وضعیت به کورتر شدن گره‌های ترافیکی می‌انجامد.

مهدی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه جاده ملارد یک‌راه مواصلاتی بین فردیس و استان تهران و برخی از استان‌ها جنوبی کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: ساماندهی این جاده در دستور کار شورای پیشگیری از جرم این شهرستان قرارگرفته است و دیگر دستگاه‌های مربوطه اعم از دادگستری، پلیس راهور، اصناف، شهرداری و ناجا در این زمینه همکاری می‌کنند.

فاطمی با اشاره به تجمع وانت‌بارهای دست‌فروش در جاده ملارد که به معضل ترافیک دامن زده است، گفت: ساماندهی این وضعیت در کاهش ترافیک جاده ملارد تأثیرگذار است. پلیس راهور مأموریت این مهم را به عهده گرفته است.

وی استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل در جاده ملارد باعث کورتر شدن گره‌های ترافیکی عنوان کرد و گفت: حضور ماشین‌های این قبیل نمایشگاه‌ها در دو یا سه لاین خیابان اصلی برای شهروندان دردسرهای را ایجاد کرده است به همین منظور اجرای طرحی از سوی شورای ترافیک در دستور کار است تا بلکه این مشکل برطرف شود.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج با اشاره به اینکه اِشغال خیابان و پیاده‌روها توسط نمایشگاه‌های اتومبیل مستقر در جاده ملارد سیما و منظر شهر را تحت‌الشعاع قرار داده است، گفت: منتخبین شورای شهر فردیس نیز در جریان این معضلات قرارگرفته و پیگیر هستند تا طرح مذکور بدون آسیب به کسبه و شهروندان و به نحو احسن اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، شهرستان فردیس واقع در استان البرز هم‌مرز با برخی شهرستان‌های استان تهران است. ملارد یکی از این شهرستان‌ها است، وجود ترافیک در فردیس و استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل در جاده ملارد که یکی از جاده‌های مواصلاتی پرتردد میان دو استان تهران و البرز است باعث شده که برای شهروندان مشکلاتی ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.