| کد خبر: 140077 |

ناوگان آمبولانسی اورژانس البرز جوان شد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که با اختصاص 23 دستگاه آمبولانس جدید ، ناوگان اورژانس البرز جوان سازی شد.

تین نیوز

دکتر مهرداد بابایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمبولانس ها در اجرای طرح تحول نظام سلامت به مرکز فوریت های پزشکی البرز اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: این آمبولانس ها با برخورداری از تجهیزات پیشرفته ای نظیر دستگاه شوک الکتریکی قلبی و دستگاه کمک تنفسی ( ونتیلاتور ) این امکان را برای تکنسین های اورژانس فراهم می کند که در صورت حضور یافتن بر بالین بیمار دچار ایست قلبی تنفسی ، اقدامات احیای قلبی پیشرفته را شروع کرده و درصد بقاء و بازگشت دوباره به زندگی را افزایش دهد.
بابایی خاطرنشان کرد: با وجود وسایل حمل و نقل از قبیل برانکارد جک دار ، بارگیری مصدومین با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با نوسازی حدود 50 درصد آمبولانس های عملیاتی اورژانس در سطح استان ، سرعت و کیفیت ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مصدومین و بیماران بدحال بیس از پیش ارتقاء یابد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به مردم توصیه کرد که در زمان وقوع حوادث یا وخامت حال بیماران ضمن تماس با شماره تلفن 115 ، با ارائه شرح حال بیمار و آدرس دقیق و توجه به راهنمایی های کارشناسان پرستاری این مرکززمینه خدمات رسانی مناسب به نیازمندان را فراهم کنند.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.