| کد خبر: 158261 |

لایحه بودجه سال ۹۷ ضد اشتغال نیست/دولت برنامه اشتغالزایی را ارائه دهد

تین نیوز
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که لایحه بودجه سال ۹۷ تورم زا است اما ضد اشتغال نیست.
 
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به لایحه بودجه سال 97 بیان داشت: با وجود اینکه لایحه پیشنهادی بودجه تورم زا است اما نمی توان گفت به این دلیل ضد اشتغال خواهد بود بلکه تنها اشکال وارده به دولت عدم ارائه برنامه اشتغال است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی تورم نیست، ادامه داد: اصرار و دغدغه ما کاهش تورم نیست و تاکید نداریم که به هر راه و روشی باید نرخ تورم کاهش یابد اما به دنبال آن هستیم که خروج از رکود دنبال شود.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به منابع مدنظر دولت برای ایجاد اشتغال، گفت: دولت از منابعی چون صرفه جویی در پرداخت یارانه نقدی و افزایش قیمت حامل های انرژی، اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی در نظر گرفته است، بنابراین لایحه بودجه سال 97 ضد اشتغال نیست.

وی تاکید کرد: اما موضوع اینجاست که برای این اعتبار برنامه ای دقیق و مشخص ارائه نکرده است و نمایندگان نمی دانند قرار است این مبلغ در چه بخش هایی هزینه شود.

جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه دولت برای اشتغال زایی روستایی و عشایری، بیان داشت: دولت برنامه ایجاد اشتغال برای روستاها و عشایر دارد که از صندوق توسعه ملی برداشت می کند که ارتباطی به برنامه اشتغالزایی ازمنابع بودجه سال 97 ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین دولت باید ریز برنامه های خود را برایایجاد اشتغال از منابع بودجه سال 97 به مجلس ارائه دهد./

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.