| کد خبر: 143798 |

مهرداد فاخر،مدیر عامل اولین اپراتور خصوصی پست کشور

◄ توسعه زنجیره خدمات پستی با ورود شرکت‌های خصوصی

مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیپاکس در جمع رسانه‌های گروهی با اعلام انتخاب این شرکت به‌عنوان اپراتور اول پست کشور برای ورود به حوزه حمل‌ونقل کالا با کمک استارتاپ های های نوین و به‌روز گفت: در ادامه اجرای این طرح و در راستای خدمت‌رسانی به صنعت پست کشور این اپراتور باهدف اجرای تحولات بزرگ و ملی به‌عنوان اپراتور اول حمل‌ونقل با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران همکاری خواهد کرد.

تین نیوز

 مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیپاکس در جمع رسانه‌های گروهی با اعلام انتخاب این شرکت به‌عنوان اپراتور اول پست کشور برای ورود به حوزه حمل‌ونقل کالا با کمک استارتاپ‌های نوین و به‌روز گفت: در ادامه اجرای این طرح و در راستای خدمت‌رسانی به صنعت پست کشور این اپراتور باهدف اجرای تحولات بزرگ و ملی به‌عنوان اپراتور اول حمل‌ونقل با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران همکاری خواهد کرد.

فاخر بیان کرد: هدف ما ایجاد یک بازار جدید برای استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران است. این اپراتور قصد دارد با ورود به بازار با توجه به ظرفیت‌های جدیدی که براثر تغییر سبک زندگی مردم ایجادشده است خدمات جدیدی را ارائه کند.

وی در ادامه با تأکید بر شناسایی و نیازسنجی‌های صورت گرفته از سوی تیپاکس به‌عنوان اولین اپراتور خصوصی پست کشور افزود: سرانه ارسال مرسولات پستی در دنیا و ایران فاصله زیادی دارد. در دنیا هر فرد سالانه 50 مرسوله پستی دارد ولی در ایران هر فرد سالانه 8 مرسوله پستی ارسال می‌کند.

فاخر با اشاره به اینکه این سرانه باید افزایش یابد بیان کرد: اپراتورهای خصوصی با ارائه امکانات جدید این امکان را به مردم و صنایع می‌دهند تا با اطمینان خاطر بیشتری مرسولات خود را به مقصد برسانند. برای ایجاد این شرایط باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود که در آینده با کمک شرکت پست جمهوری اسلامی و بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل اپراتور خصوصی پست تیپاکس در ادامه افزود: این امتیاز تا سه سال به‌صورت انحصاری در اختیار دو اپراتور برگزیده خواهد بود و تا ده سال آینده خدمات ارائه خواهد کرد. ارائه خدمات خصوصی برای ارسال مرسولات خاص یکی از اهداف این هلدینگ است.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما دنبال ایجاد زیرساخت‌هایی برای ایجاد کسب‌وکار جدید و رونق اقتصادی هستیم. باید زیرساخت‌های لجستیک را برای حمل‌ونقل سریع و مطمئن تسهیل ببخشیم. سرویس‌های اقتصادی کشور برای رشد به توسعه حمل‌ونقل نیاز دارند. در این راستا لجستیک حمل‌ونقل باید موردحمایت قرار گیرد.

فاخر در ادامه تصریح کرد: تیپاکس با در اختیار داشتن قریب به 200 شعبه در سراسر کشور نقش اساسی در خدمات حمل‌ونقل کالا داشته است. این هلدینگ با بهره‌گیری از 3 هزار نیروی انسانی مجرب و متعهد و تشکیلات منسجم و مطابق با فنّاوری روز و در اختیار داشتن ناوگان مجهز حمل‌ونقل حدود یک هزار دستگاه خودروی سنگین و سبک با اعتقاد به رعایت حقوق مشتریان و باهدف تنظیم بازار،56 سال است که به فعالیت در عرصه خدمات حمل‌ونقل کالا در کشور مشغول است.

وی با اشاره به پوشش خدمات بیمه‌ای برای صاحبان کالا افزود: این هلدینگ با ارائه خدمات باکیفیت کلیه مرسولات پستی خود را تحت پوشش بیمه خواهد برد تا در صورت بروز خسارات احتمالی جبران آن تضمین گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.