| کد خبر: 143406 |

انتظارات بخش خصوصی از آخوندی:

◄ حمل‌ونقل بیمه و بانک می‌خواهد/توجه به حمل‌ونقل جاده‌ای نباید فراموش شود

فریده فیروز فر ،مدیرعامل ایران برودت بار گفت:در برنامه ششم توسعه جاده‌ها فراموش‌شده است و بیشتر توجه دولت به توسعه بخش ریلی است.

تین نیوز

 مدیرعامل ایران برودت بار گفت:در برنامه ششم توسعه جاده‌ها فراموش‌شده است و بیشتر توجه دولت به توسعه بخش ریلی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز فریده فیروز فر با اشاره به اهمیت حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد:حمل‌ونقل جاده‌ای به دلایل سرعت، ارزانی و در دسترس بودن همیشه مورد استقبال صاحبان کالا بوده است.اکثر صاحبان کالا تمایلی به استفاده از حمل‌ونقل ریلی ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه حمل‌ونقل دریایی مادر حمل‌ونقل است اما باز به دلایل زمان‌بر بودن و در دسترس نبودن گزینه مناسبی در تجارت نبوده و همواره حمل‌ونقل جاده‌ای از بهترین گزینه‌ها بوده است.

این فعال حمل‌ونقل معتقد است: توجه به حمل‌ونقل جاده‌ای نباید در برنامه ششم فراموش شود.از دولت جدید انتظار می‌رود توجه بیشتری به حوزه حمل‌ونقلی داشته باشد .این حوزه با این گستردگی نیاز به یک بانک و بیمه دارد تا بتواند آسان‌تر تسهیلات بگیرد و موردحمایت قرار بگیرد.

فیروز فر ادامه داد:اگر حمل‌ونقل یک بانک داشته باشد برای نوسازی ناوگان خود اقدام می‌کند و می‌تواند بهترین تسهیلات را در اختیار فعالان این عرصه بگذارد.

وی گفت: سالهاست که این عرصه از حمایت هیچ بیمه‌ای برخوردار نیست و فعالان آن با مسائل زیادی روبه‌رو هستند اگر شرکت بیمه‌ای با ویژگی‌ها و حساسیت‌های خاص و قوانین مربوط به این قشر راه‌اندازی شود می‌تواند به مشمولان خود تسهیلات ویژه‌ای اعطا کند که سایر بیمه‌ها از آن سرباز می‌زنند.

 مدیرعامل ایران برودت بار تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های حمل‌ونقل جاده‌ای حساسیت و سرعت عمل است و باید موردتوجه بیشتری قرار بگیرد و مانند چهار سال گذشته که هیچ توجه‌ای به آن نشده بود و با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کرد نباشد. حمل‌ونقل می‌تواند جای درآمدهای حاصله از نفت را بگیرد و با توجه به سهم جاده‌ها این حوزه باید تقویت شود. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.