| کد خبر: 137717 |

آغاز بازپرداخت سپرده‌های تا ۱۰۰ میلیون موسسه ثامن‌الحجج از امروز

مدیرعامل بانک پارسیان از آغاز بازپرداخت‌ سپرده‌های ثامن الحجج تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در بانک پارسیان از امروز خبرداد.

تین نیوز

مدیرعامل بانک پارسیان از آغاز بازپرداخت‌ سپرده‌های ثامن الحجج تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در بانک پارسیان از امروز خبرداد.

به گزارش ایلنا، کوروش پرویزیان گفت: از امروز پرداخت‌های مانده تا سقف ١٠٠ میلیون تومان به سپرده گذاران تعاونی ثامن الحجج در بانک پارسیان آغاز شد.

مدیرعامل بانک پارسیان افزود: در شعب بانک پارسیان به سپرده‌گذارانی که برگ گواهی تعهد داشته باشند تا ١٠٠ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: به مرور و طی زمان بندی‌هایی که بانک مرکزی اعلام می‌کند تا سقف ٣٠٠ میلیون تومان را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

پرویزیان تصریح کرد:‌ بدنبال قانع کردن هیات تسویه بانک مرکزی هستیم تا هرچه سریعتر پرداخت تمامی سپرده گذاران تعاونی ثامن الحجج اجرایی شود.

گفتنی است؛ همزمان با فرا رسیدن موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ارائه شده توسط بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، بازپرداخت وجوه فرم مزبور تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال، از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ انجام می‌شود.

بدین منظور تمامی اشخاص دارای «فرم درخواست» می‌توانند در سررسید تعیین شده در فرم و  پس از آن با در دست داشتن اصل فرم و مدارک شناسایی معتبر، مطابق با ساعت‌های کاری شعب بانک پارسیان، به شعبه اولیه صادرکننده «فرم درخواست» مراجعه کند.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سپرده گذار ثامن الحجج(ع) 2 0

    سیاست گذاری بانک مرکزی و هیئت تسویه جهت تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) بواسطه تصمیمات غلط اندر غلط بسیار مایه تأسف است !! ؟؟
    صرفنظر از اهمال کاری ها ، عدم نظارت صحیح نسبت به فعالیت موسسه و فقدان اخذ تضمینهای لازم، بانک مرکزی باید مشخص کند ، به چه علت تصمیم به پرداخت صد درصد سپرده های مردم تا سقف یکصد میلیون تومان گرفته و در حال پرداخت است. در حالیکه سپرده گذاران سقف های تا200 و 300 میلیون تومانی که در نیمه دوم سال 95 فقط 35 میلیون تومان دریافت کرده اند (معادل 11 تا 17 درصدسپرده گذاری با زدن از سر و ته و قطع سودها) باید منتظر سر رسید کذایی تحمیلی متخذه باشند !! ؟؟
    پس از دوسال انسداد حساب مشتریان و قطع سودهای متعلقه، اخذ تعهدنامه ترکمنچای 10، 14 و 17 ماهه از ملتی که چاره ای جز تن دادن به امضای خفت بار آن نداشتند، چکار دیگری برای رعایت عدالت سپرده گذاران تاکنون شده است !! ؟؟
    بانک مرکزی می توانست در ابتدا به جبران اهمال کاری خود حداقل به میزان سپرده گذاری مشتریان، تا تعیین تکلیف موسسه ثامن الحجج، راهکار اعطای وام از یکی از بانکهای کشور را برای آن دسته از مردمی که اندک سرمایه یا کل زندگیشان را برای گرفتن چندر غاز سود به این موسسه که لقب هشتمین امام و پیشوای شیعیان جهان را به یدک می کشد سپردند، ارائه دهد؛ که نکرد و موجبات گرفتاری و فلاکت سپرده گذاران را فراهم آورد ؟؟ !!
    بانک مرکزی همچنین می توانست راهکار پرداخت مرحله ای 25 ، 50 و 100 درصدی همه سپرده گذاران با هر میزان سرمایه گذاری را مطرح و اجرا نماید.
    سوال بسیار مهمی که سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج (ع) دارند اینست که بانک مرکزی باید هرچه سریعتر مشخص کند پرداخت سودهای سپرده گذاری تعهد داده شده موسسه ، همزمان با تسویه حساب با سپرده گذاران صورت می گیرد و یا در مرحله ای دیگر پس از فروش اموال منقول و غیر منقول نجومی و دارایی های کلان موسسه ثامن ، پرداخت خواهد شد ؟