| کد خبر: 135399 |

فعالیت بانک مهر اقتصاد به‌صورت مستقل ادامه می‌یابد

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: موضوع ادغام این بانک با موسسات کوثر و ثامن صرفا شایعه بوده و روند فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد به‌صورت مستقل ادامه می‌یابد.

تین نیوز

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: موضوع ادغام این بانک با موسسات کوثر و ثامن صرفا شایعه بوده و روند فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد به‌صورت مستقل ادامه می‌یابد.

 

به گزارش روابط عمومی‌بانک مهر اقتصاد، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک در این رابطه اظهار کرد: در چند روز گذشته بروز شایعاتی درخصوص ادغام بانک مهر اقتصاد با موسسات اعتباری کوثر و ثامن در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، موجب ایجاد نگرانی در میان مشتریان بانک شد که با اطلاع‌رسانی مدیران این موسسات و تاکید بر حفظ استقلال بانک مهر اقتصاد، جای هیچ گونه نگرانی نیست و این بانک مستقل و با قدرت روند فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

 

وی افزود: با توجه به مشخص شدن کذب بودن اخبار منتشر شده، به مشتریان و سپرده‌گذاران محترم بانک مهر اقتصاد، اطمینان می‌دهیم که این قبیل اخبار هیچ خللی در روند فعالیت‌های بانک به‌وجود نمی‌آورد و این بانک با حفظ استقلال و هویت حقوقی خود بیش از پیش در خدمت هم‌میهنان گرامی است.

 

ایمانی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد با بیش از 24 سال سابقه فعالیت در عرصه پولی و مالی کشور با 730 شعبه و بالغ‌بر 12 میلیون سپرده‌گذار براساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی در جایگاه سوم بانک‌های خصوصی کشور قرار دارد.وی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با اعتماد عمومی‌مردم و در اختیار داشتن منابع قابل‌توجه، توانسته است گام‌های بزرگی در زمینه تولید و اشتغال کشور بردارد که پرداخت 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات به عموم هموطنان در سال گذشته، گواهی بر قابلیت‌های عظیم مجموعه مهر است.

 

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد نیز با تکذیب هر گونه برنامه‌ریزی برای ادغام این بانک‌ تاکید کرد: بانک از نظر نقدینگی مشکلی برای پرداخت وجوه سپرده‌گذاران ندارد.به گزارش روابط عمومی‌بانک مهر اقتصاد، جواد حاجی مزدارانی، معاون امور مناطق بانک در نشست خبری با بیان اینکه در روزهای اخیر اخباری مبنی‌بر ادغام برخی موسسات با بانک مهر اقتصاد مطرح شده است، گفت: صحت و سقم این اخبار را باید از منتشرکنندگان آن جویا شد، اما ما به‌عنوان مجموعه بانک مهر اقتصاد هرگونه برنامه‌ریزی برای ادغام بانک را تکذیب می‌کنیم.

 

معاون امور مناطق بانک افزود: مدیران سیستم بانکی در شرایط فعلی باید هوشمندانه عمل و اظهارنظر کنند و ما هم از نیروهای نظارتی و امنیتی خواهان جلوگیری از ادامه این شرایط هستیم.حاجی مزدارانی تاکید کرد: سیاست بانک‌ها این است که در صورت درخواست سپرده‌گذاران، سپرده آنها را پرداخت کند. طبیعتا در پی انتشار چنین اخباری مراجعات به شعب بیشتر می‌شود، اما بانک مهر اقتصاد از نظر نقدینگی مشکلی برای پرداخت وجوه ندارد، ولی ما خواهان این هستیم که سپرده‌گذاران منطقی عمل کنند و نگرانی نداشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد در شرف تاسیس است و براساس اعلام بانک مرکزی در مراحل صدور مجوز هستیم؛ همچنین افزایش سرمایه انجام شده و در حال حاضر در آخرین مرحله واگذاری سهام قرار داریم.این مقام مسوول در بانک مهر اقتصاد با اشاره به اینکه در حال حاضر، نرخ‌های سود پرداختی بانک طبق مصوبات شورای پول و اعتبار است، گفت: هیچ محدودیتی برای پرداخت وجوه مورد درخواست سپرده‌گذاران نداریم و کارها مدیریت می‌شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.